Romain Grosjean poté, co s ním Lotus prodloužil smlouvu i pro rok 2013 prozradil, že měl ohledně své budoucnosti v F1 obavy.
Lotus včera potvrdil, že se jejich jezdecká dvojice pro následující sezonu nemění a po boku Kimiho Räikkönena bude opět jezdit Romain Grosjean.
Nad budoucostí šestadvacetiletého Francouze visely otazníky, avšak tým z Enstone nakonec alternativy v podobě Heikkiho Kovalainena či Kamuje Kobajašiho nevyužil a dal šanci Grosjeanovi.
"Obával jsem se. Nebyla to nejjednodušší část sezony, když je prosinec, závody jsou odjety a vy stále čekáte na odpověď," uvedl pro Autosport. "Měl jsem s vedením diskuze a snažili jsme se zanalyzovat situaci a pochopit ji. Cílem je udržet si rychlost a chceme získávat hodně bodů."
Vyrovnanost výkonů byla největším problémem a proto je pro něj klíčové, aby dokončoval závody. To se mu v uplynulé sezoně z 19 startů nepovedlo osmkrát. Na druhou stranu však ještě před letní pauzou získal tři pódiová umístění.
"Je to jasné. Chtějí, abych dojížděl závody. To musíme zvládnout," popisuje týmová očekávání Grosjean a dodává, že se hlavní je podle něj správný přístup. Nenechává se znepokojovat tlakem a očekáváními dalších vítězství týmu Lotus.
"Nejprve musíme udělat co se dá s autem, potom také po jedzecké a inženýrské stránce a nedbát na očekávání. Vyhrávání by bylo skvělé, ale nejprve musím odvést co nejlepší práci pro tým, pro sebe a brát to krok za krokem během víkendů. A po odmávání šachovnicovou vlajkou uvidíme, jak na tom jsme," nechal se slyšet Grosjean.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.