S týmem HRT to vypadá velmi špatně. Stáj nedokáže sehnat kupce, který by tým finančně podporoval, před vypršením termínu přihlášek do nové sezony - do pátku. Tým chybí v seznamu, který FIA dnes zveřejnila.
HRT byla nabídnuta k prodeji vlastníkem - společností Thesan Capital před GP USA. Od té doby se i přes velkou snahu nepodařilo najít vhodného kupce. Podle Autosportu jednala o záchraně týmu HRT čínská automobilka Chery Automobile.
Podle nejmenovaných zdrojů momentálně už tým pracuje jen na vyrovnání závazků, aby nezanikl s nesplacenými účty. Nikdo z týmu se nechce k současné situaci vyjadřovat.
HRT vyhrálo tendr na vstup do F1 v sezoně 2010 ještě pod jménem Campos Meta, s majitelem Adrianem Camposem. K první změně vlastníka ale došlo ještě před samotným startem sezony 2010, když byl na poslední chvíli jako zachránce týmu, který trpěl nedostatkem financí, vybrán bývalý šéf Jordanu/Midlandu Colin Kolles.
Kolles vedl už přejmenovaný tým (Hispania Racing) do poloviny sezony 2011, kdy byla stáj odkoupena současným majitelem, Thesan Capital. Tým přesídlil do Madridu a aby získal zpět svoji původní "španělskou tvář," jak zamýšlel Campos, tak byl do čela týmu dosazen Luis Perez-Sala. V letošním roce tým poprvé nasadil vozy vlastní konstrukce, v předešlých letech tým odebíral šasi od Dallary.
Jenže ani to nepomohlo a HRT výkonově nestačilo ani na Caterham ani na Marussii. Na konci roku se tým navíc dostal do finančních potíží, což vyústilo ve snahu o jeho prodej. HRT v prvních dvou letech své existence dokázalo porazit tým Marussia v boji o 11. pozici v poháru konstruktérů, letos už ale bylo poslední. Posledním týmem, který musel F1 z finančních důvodů opustit, byla v polovině sezony 2008 stáj Super Aguri.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.