Bruna Sennu u Williamsu podle některých hlasů z paddocku nahradí Valtteri Bottas. Brazilec tak i přes naditou peněženku pro příští rok pravděpodobně nesežene místo.
Poslední volná místa se postupně zaplňují a je jasné, že mnoho pilotů příští rok během závodů na trati neuvidíme. Svou budoucnost nemá jistou ani Bruno Senna, kterého by měl u Williamsu nahradit Valtteri Bottas.
Bruno Senna a Luiz Razia by mohli týmům přinést velké peníze. Senna může podle Auto, Motor und Sport přinést deset milionů dolarů a Razia nabídl 34 milionů dolarů. To by pro mnohé týmy byla velká životodárná injekce. Vypadá to však, že jejich snahy vyjdou naprázdno.
Možností, kam by se mohl Brazilec uchýlit, ubývá. U Caterhamu je kromě potvrzeného Charlese Pica ve hře Heikki Kovalainen, Vitalij Petrov či Giedo van der Garde. U Force India zatím ještě není nic jisté, ale řada zájemců je dlouhá, například Sebastian Buemi či Jaime Alguersuari. Velkou šanci na návrat do F1 má ale Adrian Sutil. U Marussie se předpokládá, že druhým pilotem bude Max Chillton.
Ani Kamuj Kobajaši, kterého u Sauberu nahradí Gutierréz se ještě nevzdal. Stále hledá peníze a doufá, že se do F1 vrátí. Na svých webových stránkách rozjel kampaň s názvem Zachraň mou kariéru, kam mohou fanoušci zasílat peníze.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.
James Vowles předvedl nečekaný a působivý krok, který ukázal lidskou stránku formule 1 a získal respekt fanoušků i odborníků. Otázka, zda by totéž udělal i Toto Wolff, odhaluje rozdíly ve stylu vedení a připomíná, že v motorsportu jde nejen o techniku, ale i o lidský přístup.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari zatím nenaplnil očekávání o návratu na vrchol. Po nevydařené Velké ceně Španělska, kterou sám označil za svou nejhorší, britský šampion přiznal frustraci a dál hledá cestu, jak se s novým autem i týmem sžít.
Max Verstappen se blíží k zásadnímu bodu své kariéry, podle zákulisních informací se po Velké ceně Rakouska uzavře jeho výstupní klauzule. Pokud Red Bull zůstane v nejlepší čtyřce Poháru konstruktérů, trojnásobný mistr světa zůstane v týmu i pro sezonu 2026.
Nico Rosberg po Velké ceně Španělska prohlásil, že Lewis Hamilton se ve Ferrari nachází v opravdu těžké situaci, která zdaleka neodpovídá jeho očekáváním.
Felipe Drugovich je připraven vzdát se startu v Le Mans, aby mohl případně zaskočit za Lance Strolla při domácí Velké ceně Kanady. Brazilský rezervní jezdec Aston Martinu tím dává jasně najevo, že Formule 1 má pro něj absolutní prioritu.
Max Verstappen nezvládl vypjatý závěr Velké ceny Španělska 2025, která pro něj skončila penalizací a propadem na desáté místo.
Juan Pablo Montoya kritizoval napjatou spolupráci mezi Lewisem Hamiltonem a jeho inženýrem Riccardem Adamim a vyzval britského jezdce, aby se „naštval“ a vyžádal si změnu.
Zak Brown označil double McLarenu v Barceloně za odměnu díky tvrdé práci celého týmu a důkaz potenciálu letošního vozu. Podle něj McLaren tímto výsledkem potvrdil, že je letos seriózním kandidátem na titul.
Velká cena Španělska 2025 skončila pro Maxe Verstappena zklamáním, když po incidentu s Russellem a penalizaci skončil až desátý. Po závodě odletěl soukromým tryskáčem a přistál na letišti v Praze.
Přestože McLaren slavil vítězství, průběh závodu rozhodně nebyl bezstarostný. Napětí v garáži výrazně stouplo ve chvíli, kdy začala být zřejmá Verstappenova strategie tří zastávek. V táboře papájových se v tu chvíli rozhodně nedýchalo klidně.
Mistr světa Max Verstappen se během Velké ceny Španělska dostal do sporu kvůli kolizi s Georgem Russellem, kterou nejprve bagatelizoval. Později však na sociálních sítích přiznal, že „to se nemělo stát“, což ukazuje jeho schopnost uznat chybu.