Bruna Sennu u Williamsu podle některých hlasů z paddocku nahradí Valtteri Bottas. Brazilec tak i přes naditou peněženku pro příští rok pravděpodobně nesežene místo.
Poslední volná místa se postupně zaplňují a je jasné, že mnoho pilotů příští rok během závodů na trati neuvidíme. Svou budoucnost nemá jistou ani Bruno Senna, kterého by měl u Williamsu nahradit Valtteri Bottas.
Bruno Senna a Luiz Razia by mohli týmům přinést velké peníze. Senna může podle Auto, Motor und Sport přinést deset milionů dolarů a Razia nabídl 34 milionů dolarů. To by pro mnohé týmy byla velká životodárná injekce. Vypadá to však, že jejich snahy vyjdou naprázdno.
Možností, kam by se mohl Brazilec uchýlit, ubývá. U Caterhamu je kromě potvrzeného Charlese Pica ve hře Heikki Kovalainen, Vitalij Petrov či Giedo van der Garde. U Force India zatím ještě není nic jisté, ale řada zájemců je dlouhá, například Sebastian Buemi či Jaime Alguersuari. Velkou šanci na návrat do F1 má ale Adrian Sutil. U Marussie se předpokládá, že druhým pilotem bude Max Chillton.
Ani Kamuj Kobajaši, kterého u Sauberu nahradí Gutierréz se ještě nevzdal. Stále hledá peníze a doufá, že se do F1 vrátí. Na svých webových stránkách rozjel kampaň s názvem Zachraň mou kariéru, kam mohou fanoušci zasílat peníze.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.