Minulý odchod byl jak pro fanoušky, tým Ferrari, tak i pro samotného Schumachera velmi emotivní záležitostí. Nyní je Němec rád, že se jeho kariéra po návratu do F1 chýlí ke konci.
Michael Schumacher vyhrál sedm mistrovských titulů mezi lety 1992-2006. Po jeho návratu už tituly nerostly. Vítězství se za poslední tři sezóny Mercedesu podařilo získat pouze jedno (Rosbergovi), přičemž samotný Michael stanul na bedně pouze jednou – takovou bilanci pravděpodobně moc lidí nečekalo.
Na dotaz, zda je rád, že opouští své sportoviště, zareagoval Schumacher bleskově: „Ano, zkusil jsem tuhle misi zakončit úspěšně. Tentokrát to nefungovalo, ale jsem docela rád za to, že můžu skončit tady a jít znovu vstříc novému životu.“
A došlo i nyní k zármutku? „Pravděpodobně nedošlo, ne,“ řekl Němec a zároveň dodal: „Nemyslím si, že tu máme dost času na shrnutí, ale řekněme, že to bylo 20 skvělých let se spoustou zábavy a hodně vzrušení.“
„Domnívám se, že už mám nějakou zkušenost [s odchodem], díky čemuž můžu relaxovat. Na konci všeho nejsme v boji o šampionát v porovnání s minulým odchodem, takže prostě zajedu to nejlepší a užiji si to na maximum,“ dodal.
Před definitivním rozloučením se svou závodní kariérou je Michael Schumacherpozitivně naladěný na svůj poslední závod (foto: Daimler AG)
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.