Šéfka týmu Sauber, Moniša Kaltenbornová, se teprve na základě výsledků ze závodů rozhodne, zda-li si Kamuj Kobajaši zaslouží místo v jejím týmu i příští rok.
O zbývající místa v F1 svádí, i za pomoci sponzorů, tvrdý souboj několik jezdců. U Sauberu to však Kamuj Kobajaši nemá zapotřebí, alespoň podle vyjádření Moniši Kaltenbornové. Na otázku, jestli Japonec potřebuje k prodloužení smlouvy i sponzorské peníze, které se snaží sehnat ve své vlasti, šéfka týmu odpověděla důrazně: "Ne."
Moniša Kaltenbornová zdůraznila, že ani v minulosti nehrál finanční obnos, který byl jezdec schopný přinést, žádnou roli: "Ani na konci sezony 2010 jsme na to nehleděli. Vzali jsme Kamuje, protože měl talent. Nedovedl žádného sponzora a ani jsme na něj kvůli tomu netlačili. Jde pouze o to, jaký výkon podá na dráze."
Moniša se snaží co možná nejvíce tlaku, který je teď na jezdce vyvíjen, sejmout. "Nebudeme při rozhodování zohledňovat pouze poslední dva závody sezony. Nebude rozhodující, jak zajede v posledních dvou závodech, zhodnotíme celou sezonu." Kamuj by se tedy měl spolehnout na zkušenosti, které za poslední 3 roky posbíral, svůj talent již několikrát demonstroval.
"Kamuj ví, že mu v týmu věříme a podporujeme jej. Stále věříme, že dokážeme překonat Mercedes. Nikdy nevíte, co se může stát a zrovna v Sao Paulu se překvapení stávají. S přihlédnutím na charakter nadcházejících tratí věřím, že ještě dokážeme o pozici s Mercedesem zabojovat."
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.