Lewis Hamilton na tiskové konferenci v Austinu reagoval na vyjádření Martina Whitmarshe a uvedl, že svého kroku opustit McLaren v žádném případě nelituje.
Podle šéfa McLarenu Martina Whitmarshe by měl Lewis Hamilton litovat svého rozhodnutí opustit McLaren (informovali jsme zde). Na dnešní tiskové konferenci to však Hamilton popřel a trvá na tom, že nemá žádné obavy.
"Byl jsem poněkud překvapen, když jsem to slyšel. Rozhodně to tak není. Mám skvělý tým a byl jsem s ním hodně dlouho. Jsem si jistý, že každý v týmu má své pocity a je to pochopitelně i pro mě dost emotivní, ale jsem zde a dám do toho v posledních závodech všechno. Jsem však velmi, velmi šťastný s tím rozhodnutím, které jsem učinil," uvedl britský pilot.
Po tiskové konferenci pro Sky Sports News ještě dodal, že nemá sebemenší pochybnosti, takže vyjádření Whitmarshe není pravdivé. Vzhledem k tomu, že to pro něj nebylo jednoduché rozhodnutí a tým McLaren má stále místo v jeho srdci, budou prý pro něj poslední dva závody opravdu těžké. Zároveň se však velmi těší na výzvy, které před ním stojí.
"Budu se muset naučit sjednotit se s novými lidmi a vytvořit si s nimi vztahy. Každý to ve svém životě dělá, takže nevím, proč já nemohu. Ale nepochybuji ani nelituji," okomentoval situaci Hamilton.
Vzhledem k tomu že již do boje o titul nemá šanci promluvit, těší se nyní na poslední dva závody. Rád by ještě přidal alespoň jedno vítězství ke svému jménu jako pilotovi McLarenu a zabojoval na čele s Fernandem Alonsem a Sebastianem Vettelem.
"Je úžasné vidět, jak moc se ti dva soustředí vzhledem k tomu, jaký je na ně vyvíjen tlak. Jsou to oba mistři světa a oba to zvládají bez problému," ohodnotil práci dvou rivalů v boji o titul letošního mistra světa.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.