Šéf Mercedesu, Norbert Haug, souhlasí s tím, že současné výkony Mercedesu zaslouží kritiku. Podle něj však současná bídná forma předznamenává budoucí úspěchy.
Ani jeden z jezdců týmu Mercedes nezískal ani bod od zářijové GP Singapuru. Tým nejenže mezitím ztratil naději na poražení Lotusu v boji o 4. místo v poháru konstruktéru, ale současně se musí obávat ataku ze strany Sauberu. Přitom tým v Singapuru představil velký balík úprav, který zahrnoval mimo jiné i Coanda výfuky.
Tým Mercedes nasadil nové Coanda výfuky a zároveň se musel vyrovnat se změnou velikosti modelů v aerodynamickém tunelu z 50% měřítka na 60%. To zapříčinilo, že výsledky vývoje zatím ještě nejsou na trati vidět. "Zatím jsme nebyli schopni dostat plný potenciál z řešení Coanda výfuků.
Maximum potenciálu nejste schopni využít po dvou nebo třech závodech. Při implementaci tohoto řešení platíte jistou cenu v podobě uložení palivové nádrže a také ztrácíte určitý výkon [motoru]. Snahou týmu musí být vzniklou ztrátu vykompenzovat," odhaluje Norbert Haug.
"Nejste schopni ale nalézt řešení bez toho, abyste to vyzkoušeli na trati. Vím, že to není omluva, ale asi měsíc a půl nám zabralo, než jsme změnili měřítko pro náš aerodynamický tunel z 50% modelů na 60%. Tuto změnu jsme ale potřebovali provést s ohledem na budoucnost."
"Je pravdou, že Šanghaj seděla našemu vozu, ale musíme vzít v úvahu, že se stále jedná o jedno z nejvíce dominantních vítězství letošního roku - o více než 20 vteřin. Mohli jsme tam získat double. Byli jsme rychlí také v Monaku a v Kanadě.
V několika dalších závodech jsme byli také celkem konkurenceschopní. Je ale pravdou, že od letní přestávky nejsme na pozicích, na kterých bychom být chtěli a existují pro to určité důvody."
"Jedním z nich je, že jsme potřebovali na vůz nasadit Coanda výfuky. Toto řešení nám v současné době ještě nedává maximální užitek. Na druhou stranu bychom pro to potřebovali také plně funkční aerodynamický tunel.
Pokud nás lidé kritizuji, tak to plně akceptujeme. Ale na čele jsme byli před půl rokem, závod jsme nevyhráli dílem náhody nebo štěstí. Pracujeme na tom, abychom se tam do půl roku vrátili. To je náš program a cíl, kterého chceme dosáhnout."
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.