McLaren si je jistý, že bude mít v příštím závodě v americkém Austinu rychlejší vůz - a to díky pokroku, který udělali tento týden při testech mladíků v Abú Zabí.
Při minulé velké ceně na okruhu Jas Marina dominoval Lewis Hamilton s McLarenem. Další ze série technických poruch ale znamenala nedokončení závodu. McLaren poté zůstal v Abú Zabí, kde se zúčastnil testů nováčků. Stáj z Wokingu zde využila Garyho Paffeta, Kevina Magnussena a Olivera Turveyho.
Šéf týmu Martin Whitmarsh po skončení přiznal, že by bylo zklamáním, pokud by testy nepřispěly ke zlepšení jejich výkonů.
"Udělali jsme nějaké technické testy. Máme pár zkušených mladých pilotů. Náš tým to využil pro vyzkoušení řady technických novinek, takže uvidíte hodně upravené auto, které bude provádět spoustu aerodynamického testování a přenastavování. Byl bych zklamaný, pokud bychom do Texasu nepřijeli s něčím, co nám pomůže zrychlit vůz," uvedl pro Autosport Whitmarsh.
Přiznal také, že McLaren nedokázal využít toho, že měl letos jedno z nejrychlejších aut a ztratil šanci bojovat o titul.
"Máme rychlé auto, ale zrychlit můžete vždycky. Je to běžná hra. Musíte získat body, které je váš vůz schopný získat. A to se nám letos ne vždy podařilo, což je trošku frustrující. Někdy máte sezonu, kdy jde vše hladce a jindy je to obtížnější. Ale teď ještě není konec. Zbývají dva závody a rádi bychom v nich zvítězili, než začneme mluvit o příštím roce," nechal se slyšet šéf McLarenu.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.