Pastor Maldonado věří, že Williams má potenciál na to být v posledních závodech na předních příčkách. Novinky na jejich voze podle něj významnou měrou přispěly ke zvýšení rychlosti.
Pastor Maldonado prožívá smíšenou sezonu. Zaznamenal své první vítězství v kariéře F1, avšak v dalších závodech se zaplétal do kolizí. Pro tým tak často získával body spíše jeho stájový kolega Bruno Senna, který podává stabilnější výkony než Venezuelan.
Maldonado však svého brazilského kolegu překonává především v kvalifikacích. V Abú Zabí po penalizaci Sebastiana Vettela startoval třetí. Problémy s KERSem mu však komplikovaly závod, který i tak dokončil na pátém místě.
"Red Bull je celkem silný, a dokonce i McLaren, ale může se stát cokoliv. Naším cílem je dostat vůz do první desítky a co nejblíž pódiu. Naše auto je konzistentní a rychlé během závodů. Čím výš startujeme, tím lépe pro nás," uvedl Maldonado pro ESPN a dodává, že se nyní musejí zaměřit na odstranění technických problémů, které je potkávají.
"V Indii jsme udělali krok vpřed. Vše se podařilo dát dohromady, vše jsme přezkoumali a ztratili jsme při trénincích spoustu času kvůli testování všech vyvinutých novinek. A potom jsem nastoupil víceméně připraven do kvalifikace, ale nebyl jsem připraven na reakci auta. V Abú Zabí jsme po celý víkend měli lepší rychlost a podávali vyrovnané výkony - vždy s dobrou rychlostí a vždy v první desítce. Odvedl jsem dobrou práci v kvalifikaci a také v závodě, než jsem měl ten problém," popisuje Venezuelan.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.