V McLarenu se nijak neděsí úpadku formy, která, jak se zdá, postihla Sergia Péreze. Ten se k týmu připojí příští sezonu a šéf McLarenu uvedl, že se mladý Mexičan stále ještě učí.
Sergio Pérez se svým Sauberem v letošní sezoně předvedl pár skvělých výkonů a třikrát se objevil na stupních vítězů. V posledních třech závodech však nedokázal získat jediný bod. Udělal několik chyb, zapojil se do některých incidentů a od Velké ceny Singapuru nebodoval.
Závod v Japonsku pro něj skončil po pokusu předjet McLaren Lewise Hamiltona, v Koreji se zapletl do nehody po startu a v Indii odstoupil kvůli defektu pneumatiky, který byl důsledkem kolize s Danielem Ricciardem.
Martin Whitmarsh se však ničeho neobává a trvá na tom, že dvaadvacetiletý Mexičan se zatím stále učí. "Je mladý a nechává se strhnout. Což může být dobré, ale i špatné. Myslím, že odvedl fantastickou práci, aby se dostal v kvalifikaci tak vysoko," okomentoval šéf McLarenu Pérezovo osmé místo na startu minulého závodu.
"Má rychlost, chce se dostat nahoru a vyhrávat. Ale pokud by se ve svých dvaadvaceti neměl co učit, bylo by tam něco špatně. Moc času jsem s ním nestrávil, ale jak jsem ho zatím poznal, zjistil jsem, že je velmi inteligentní a ambiciózní. A v současné chvíli má tu správnou úroveň skromnosti. Pokud ho máme proměnit v šampiona, kus z ní po cestě ztratí," cituje Whitmarshe Total.f1.
Prozradil také, že se zřejmě budou snažit přesvědčit Sauber, aby Péreze propustili co nejdříve a on tak mohl začít pracovat pro tým z Wokingu. V současné chvíli to až do 1. ledna, kdy mu končí smlouva, není možné.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.