V McLarenu se nijak neděsí úpadku formy, která, jak se zdá, postihla Sergia Péreze. Ten se k týmu připojí příští sezonu a šéf McLarenu uvedl, že se mladý Mexičan stále ještě učí.
Sergio Pérez se svým Sauberem v letošní sezoně předvedl pár skvělých výkonů a třikrát se objevil na stupních vítězů. V posledních třech závodech však nedokázal získat jediný bod. Udělal několik chyb, zapojil se do některých incidentů a od Velké ceny Singapuru nebodoval.
Závod v Japonsku pro něj skončil po pokusu předjet McLaren Lewise Hamiltona, v Koreji se zapletl do nehody po startu a v Indii odstoupil kvůli defektu pneumatiky, který byl důsledkem kolize s Danielem Ricciardem.
Martin Whitmarsh se však ničeho neobává a trvá na tom, že dvaadvacetiletý Mexičan se zatím stále učí. "Je mladý a nechává se strhnout. Což může být dobré, ale i špatné. Myslím, že odvedl fantastickou práci, aby se dostal v kvalifikaci tak vysoko," okomentoval šéf McLarenu Pérezovo osmé místo na startu minulého závodu.
"Má rychlost, chce se dostat nahoru a vyhrávat. Ale pokud by se ve svých dvaadvaceti neměl co učit, bylo by tam něco špatně. Moc času jsem s ním nestrávil, ale jak jsem ho zatím poznal, zjistil jsem, že je velmi inteligentní a ambiciózní. A v současné chvíli má tu správnou úroveň skromnosti. Pokud ho máme proměnit v šampiona, kus z ní po cestě ztratí," cituje Whitmarshe Total.f1.
Prozradil také, že se zřejmě budou snažit přesvědčit Sauber, aby Péreze propustili co nejdříve a on tak mohl začít pracovat pro tým z Wokingu. V současné chvíli to až do 1. ledna, kdy mu končí smlouva, není možné.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.