McLaren připustil, že Red Bull je asi na cestě za dalším titulem. Britský tým si ale stále věří a tvrdí, že Red Bully může porážet v závodech.
I přes třetí po sobě jdou kvalifikační double Marka Webbera a Sebastiana Vettela sportovní ředitel McLarenu, Sam Michael, věří, že detailnější pohled na výkonnost jeho týmu a jejich hlavních rivalů ukazuje, že celá situace je těsnější, než by se mohlo zdát. Sam ale připustil, že nedávné zlepšení formy Red Bullů bylo překvapením, nemyslí si ale, že by jeho tým měl házet v boji o vítězství ručník do ringu.
"Abych byl otevřený, tak když jsme jeli do Suzuky, tak jsem si myslel, že co se konstrukterského šampionátu týče, tak nás čeká dobrý závod, takže určitě zrychlili více, než jsme očekávali. Očekáváme, že budeme silní na posledních dvou ze tří tratí a stále si myslíme, že s nimi v Indii můžeme bojovat. I kdyby nás měli porazit, tak si myslím, že naše závodní rychlosti budou podobné," říká Sam Michael.
"Není to jako ve Valencii, kde totálně dominovali, od té doby už nikdy takto nedominovali. A i v závodu před dvěma týdny v Koreji, kdyby se nám trochu více dařilo, tak bychom byli schopni dostat alespoň jednoho z nich pod tlak. Takže se jim teď daří a klobouk dolů před nimi, ale určitě to není nějaké vzdalování se v oblasti rychlosti. Může to tak vypadat v šampionátu, ale já si myslím, že je stále můžeme porazit."
Michael věří, že pozitivní náznaky z pátečních dlouhých jízd značí, že by McLaren mohl mít rychlost na boj s Red Bully. Hodně bude ale záležet na pozici na trati. "Myslíme si, že můžeme zabojovat s Red Bullem. Když se dostanete do úplavu a ztratíte svůj přítlak, všechny tyto faktory vstupují do hry, takže když se Vettelovi podaří v prvních třech či čtyřech kolech odjet, pak to bude skutečně těžké jej dostihnout."
Sam Michael svému týmu věří (foto: McLaren Mercedes)
I přesto, že Michael věří, že McLaren nesmí Vettelovi dovoli poodjet, tak jsou dle jeho názoru i další možnosti jak se před Němce dostat později. "Myslíme si, že naše závodní rychlost je stejná jako ta Red Bullu, ale nemyslíme si, že bychom byli rychlejší. Znamená to tedy, že se to rozhodne v prvním kole.
Pokud se mu podaří poodjet a uržovat tři sekudny náskoku, tak je zde pořád šance ho předjet díky strategii, ale bude to docela těžké. Veškeré náznaky z tréninků jsou takové, že bychom s nimi mohli bojovat, ale když se tam dostanete a dostanete se do úplavu, tak ztratíte 10 - 15% přítlaku a začnete se propadat."
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.