McLaren připustil, že Red Bull je asi na cestě za dalším titulem. Britský tým si ale stále věří a tvrdí, že Red Bully může porážet v závodech.
I přes třetí po sobě jdou kvalifikační double Marka Webbera a Sebastiana Vettela sportovní ředitel McLarenu, Sam Michael, věří, že detailnější pohled na výkonnost jeho týmu a jejich hlavních rivalů ukazuje, že celá situace je těsnější, než by se mohlo zdát. Sam ale připustil, že nedávné zlepšení formy Red Bullů bylo překvapením, nemyslí si ale, že by jeho tým měl házet v boji o vítězství ručník do ringu.
"Abych byl otevřený, tak když jsme jeli do Suzuky, tak jsem si myslel, že co se konstrukterského šampionátu týče, tak nás čeká dobrý závod, takže určitě zrychlili více, než jsme očekávali. Očekáváme, že budeme silní na posledních dvou ze tří tratí a stále si myslíme, že s nimi v Indii můžeme bojovat. I kdyby nás měli porazit, tak si myslím, že naše závodní rychlosti budou podobné," říká Sam Michael.
"Není to jako ve Valencii, kde totálně dominovali, od té doby už nikdy takto nedominovali. A i v závodu před dvěma týdny v Koreji, kdyby se nám trochu více dařilo, tak bychom byli schopni dostat alespoň jednoho z nich pod tlak. Takže se jim teď daří a klobouk dolů před nimi, ale určitě to není nějaké vzdalování se v oblasti rychlosti. Může to tak vypadat v šampionátu, ale já si myslím, že je stále můžeme porazit."
Michael věří, že pozitivní náznaky z pátečních dlouhých jízd značí, že by McLaren mohl mít rychlost na boj s Red Bully. Hodně bude ale záležet na pozici na trati. "Myslíme si, že můžeme zabojovat s Red Bullem. Když se dostanete do úplavu a ztratíte svůj přítlak, všechny tyto faktory vstupují do hry, takže když se Vettelovi podaří v prvních třech či čtyřech kolech odjet, pak to bude skutečně těžké jej dostihnout."
Sam Michael svému týmu věří (foto: McLaren Mercedes)
I přesto, že Michael věří, že McLaren nesmí Vettelovi dovoli poodjet, tak jsou dle jeho názoru i další možnosti jak se před Němce dostat později. "Myslíme si, že naše závodní rychlost je stejná jako ta Red Bullu, ale nemyslíme si, že bychom byli rychlejší. Znamená to tedy, že se to rozhodne v prvním kole.
Pokud se mu podaří poodjet a uržovat tři sekudny náskoku, tak je zde pořád šance ho předjet díky strategii, ale bude to docela těžké. Veškeré náznaky z tréninků jsou takové, že bychom s nimi mohli bojovat, ale když se tam dostanete a dostanete se do úplavu, tak ztratíte 10 - 15% přítlaku a začnete se propadat."
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.