McLaren hodlá bojovat až do samotného konce sezóny 2012, přestože se jeho šance na titul rozplynuly.
Podle sportovního ředitele Sama Michaela se cíle McLarenu nemění, přestože v posledních závodech ztrácel ať už vlivem vlastních chyb či zlepšené formy soupeřů: "Budeme na to tlačit až do konce - cílem McLarenu je vyhrát každý závod. Uděláme vše, co budeme moci, abychom toho dosáhli."
"Red Bull udělal v Singapuru a v Suzuce velký pokrok, budou tedy těžkými soupeři, našim cílem však zůstává jejich porážka. Rozdíly jsou teď velmi malé, takže ke zvratu stačí jen jedna či dvě desetiny. To může být způsobeno buď vývojem jednoho týmu, nebo tím, že druhý tým toho nenasadí dost.
Bude se to měnit závod od závodu. Opravdu věříme, že si to s nimi budeme moci rozdat. Chtěli jsme skončit první a druzí v posledních čtyřech závodech, otáčíme to," pokračuje sportovní ředitel, podle něhož McLaren ve vývoji nepolevuje.
"Mezi rokem 2012 a 2013 se jedná o hodně přímočaré rozhodnutí, protože změny v pravidlech pro příští rok celkem malé vzhledem k tomu, jaké bývají v normálních letech. Většina práce na vývoji tohoto auta bude mít uplatnění i příští rok."
Lewis Hamilton v Koreji (foto: McLaren Mercedes)
"Ačkoliv běží odlišné programy, hodně toho lze přenést, takže není tak náročné rozhodnutí pokračovat ve vývoji vozu pro rok 2012. Našim cílem je stále vést si co nejlépe, a k tomu potřebujeme auto. Obvykle nezacházíme do specifických detailů, ale pro příští závody máme vylepšení.
Závod ve vývoji je klíčem k výkonnosti během sezóny a konkurence mezi McLarenem, Red Bullem a Ferrari v oblasti rychlosti nasazování novinek byla velmi tvrdá. Potřebujete v každé velké ceně zrychlit průměrně o 0,1 - 0,15 s, abyste zůstali konkurenceschopní.
Cokoliv navíc znamená, že byste se měli vzdalovat a na své soupeře získávat. Abyste toho dosáhli, máte své interní nápady, ale inspiraci čerpáte také z ostatních vozů: ne jen pro pouhé kopírování myšlenek, ale také pro pochopení toho, co zamýšlejí," dodává Michael v dnešním telekonferenčním rozhovoru s novináři.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.