O budoucnosti Nica Hülkenberga se vedou debaty již delší dobu. Byl spojován s Ferrari, nyní prý míří do Sauberu, v čemž mu má pomáhat právě stáj z Maranella.
Budoucnost Nica Hülkenberga je nejasná. Byl spojován se sedačkou Felipeho Massy. Ten si však své místo u Ferrari udržel a Hülkenberg tak podle všeho míří do Sauberu. Podle Autosportu je navíc tento krok podporován právě italskou stájí, která má o pětadvacetiletého Němce zájem.
Opce, kterou Force India na svého pilota hodlá uplatnit, by byla platná, pokud skončí šestí v poháru konstruktérů. Tým je však nyní sedmý, právě za švýcarskou stájí. "Dost lidí v Sauberu věří, že by s osvědčeným špičkovým pilotem letos dokázali vyhrát. A Hülkenberg je v současné chvíli mnohými považován za nejlepšího pilota jezdícího mimo top tým," uvádí Autosport.
Šéfka Sauberu Moniša Kaltenbornová zatím složení pro příští sezonu nechce komentovat a opakuje, že se soustředí pouze na výkony na trati. "Pro náš tým je ze všeho nejdůležitější výzvou udržet si konkurenceschopnost, která je letos velmi dobrá. Chceme si tu úroveň udržet a postupně se pomalu a jistě posouvat vpřed. Všichni máme cíl dostat se na vrchol," komentuje situaci šéfka týmu.
Ačkoliv se přesun z Force Indie do Sauberu nemusí zdát jako krok vpřed, švýcarský tým letos předvedl skvělé výkony a získal čtyři pódiová umístění. Hülkenberg by tak měl mít větší šanci předvést své umění, které ukázal například v Koreji, kde si díky dvojitému předjetí Grosjeana a Hamiltona dojel pro šesté místo. A Autosport věří, že by jej Ferrari pečlivě monitorovalo.
Není však jasné, kdo by byl Hülkenbergovým týmovým kolegou. O sedačku v Sauberu navíc usiluje mnoho dalších pilotů (Kobajaši, Gutiérrez, Sutil či Alguersuari).
Hülkenbergův talent je napříč paddockem mnohými oceňován (foto: Sahara Force India)
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.