K pravidelným testovacím pilotům McLarenu - Garymu Paffettovi a Oliverovi Turveymu - se během testu mladíků v Abú Zabí přidá také Kevin Magnussen.
Dvacetiletý Magnussen se stal členem mládežnického programu britského týmu minulý rok. Kromě práce na simulátoru letos závodil ve Formuli Renault 3.5 za tým Carlin. Nyní může těšit i na své první svezení s McLarenem MP4-27 na okruhu Jas Marina.
Jednatřicetiletý Paffett, kterému včera o čtyři body unikl titul v německém šampionátu DTM, je testovacím pilotem McLarenu od roku 2005, zatímco pětadvacetiletý Turvey se k týmu přidal na počátku sezóny. Oba již s monopostem F1 testovali v květnu v Mugellu.
Testu mladých pilotů v Abú Zabí se zúčastní šest týmů: krom McLarenu také Caterham, Lotus, Red Bull, Sauber a Toro Rosso. Týmy HRT, Marussia a Williams již testovaly v červenci v Silverstone, Ferrari s Force Indií a s Mercedesem minulý měsíc v Magny-Cours.
Kevin Magnussen se těší na svou příležitost (foto: McLaren Mercedes)
Týmy letos usilovně vyvíjejí až do konce sezóny, protože letos mohou kvůli stabilním pravidlům přenést spoustu prvků do příští sezóny, test v Abú Zabí přijde výše uvedené šestici vhod. Jedna z mála úprav se týká pouze zákazu DDRS ve stylu Mercedesu a Lotusu či možnosti zakrýt ošklivé schody na nosech.
Na rok 2014 se chystá velká změna v pravidlech nejen pro motory, ale i samotné vozy, což si vyžádá spoustu času. Dá se očekávat, že týmy přibližně 4 závody před koncem příští sezóny přestanou své vozy zcela vyvíjet.
McLaren se snaží stáhnout náskok Red Bullu a pro příští závody v Indii a v Abú Zabí připravuje velký balík vylepšení, stejně tak Ferrari, které si o víkendu v Idiadě vyzkoušelo spoustu nových dílů včetně předního a zadního křídla, brzdových kanálků, podlahy, úprav výfuků a DDRS.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.
Výkonnostní propad Red Bullu s monopostem RB21 nabírá na obrátkách – po sérii nepřesvědčivých výsledků se tým propadl až na čtvrtou příčku Poháru konstruktérů.
Svět Formule 1 celý týden žije odchodem Christiana Hornera z Red Bullu. Své stanovisko k této události už vyjádřil i jeden z mistrů světa.
Will Buxton a Jennie Gow se zamýšlejí nad tím, kam by mohla vést další kariérní cesta Christiana Hornera, pokud by opustil Red Bull. Zvažují jak jeho možný přesun do vedení F1, tak i variantu dočasného ústupu z veřejného prostoru.