K pravidelným testovacím pilotům McLarenu - Garymu Paffettovi a Oliverovi Turveymu - se během testu mladíků v Abú Zabí přidá také Kevin Magnussen.
Dvacetiletý Magnussen se stal členem mládežnického programu britského týmu minulý rok. Kromě práce na simulátoru letos závodil ve Formuli Renault 3.5 za tým Carlin. Nyní může těšit i na své první svezení s McLarenem MP4-27 na okruhu Jas Marina.
Jednatřicetiletý Paffett, kterému včera o čtyři body unikl titul v německém šampionátu DTM, je testovacím pilotem McLarenu od roku 2005, zatímco pětadvacetiletý Turvey se k týmu přidal na počátku sezóny. Oba již s monopostem F1 testovali v květnu v Mugellu.
Testu mladých pilotů v Abú Zabí se zúčastní šest týmů: krom McLarenu také Caterham, Lotus, Red Bull, Sauber a Toro Rosso. Týmy HRT, Marussia a Williams již testovaly v červenci v Silverstone, Ferrari s Force Indií a s Mercedesem minulý měsíc v Magny-Cours.
Kevin Magnussen se těší na svou příležitost (foto: McLaren Mercedes)
Týmy letos usilovně vyvíjejí až do konce sezóny, protože letos mohou kvůli stabilním pravidlům přenést spoustu prvků do příští sezóny, test v Abú Zabí přijde výše uvedené šestici vhod. Jedna z mála úprav se týká pouze zákazu DDRS ve stylu Mercedesu a Lotusu či možnosti zakrýt ošklivé schody na nosech.
Na rok 2014 se chystá velká změna v pravidlech nejen pro motory, ale i samotné vozy, což si vyžádá spoustu času. Dá se očekávat, že týmy přibližně 4 závody před koncem příští sezóny přestanou své vozy zcela vyvíjet.
McLaren se snaží stáhnout náskok Red Bullu a pro příští závody v Indii a v Abú Zabí připravuje velký balík vylepšení, stejně tak Ferrari, které si o víkendu v Idiadě vyzkoušelo spoustu nových dílů včetně předního a zadního křídla, brzdových kanálků, podlahy, úprav výfuků a DDRS.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.