Michael Schumacher je prý před závodem v Japonsku stále plně motivován a to i přes nejistotu, která panuje ohledně jeho budoucnosti.
Páteční zpráva o příchodu Lewise Hamiltona k Mercedesu znamenala, že Michael Schumacher pro příští rok nemá angažmá. Objevily se spekulace, že by sedminásobný mistr světa mohl u Sauberu nahradit Péreze, který jde místo Hamiltona do McLarenu.
Mnozí lidé napříč paddockem však Schumacherovi vzkazují, že už je čas skončit. Alain Prost se nechal slyšet, že někdy je zkrátka potřeba si uvědomit, že už to stačí. Podobně smýšlí také David Coulthard či Gerhard Berger.
Také bývalý manažer Willy Webber se domnívá, že odchod do menšího týmu by si Schumacher rozhodně neměl dovolit. "Už nemusí nikomu nic dokazovat. Byl nejlepším závodníkem světa. Jako manažer bych se ho ještě pokusil dostat do Ferrari, ale neumím si představit, že by ho tento tým ještě zvažoval. S veškerým respektem k tomu, co Michael dokázal, je čas předat to mladším," uvedl.
Třiačtyřicetiletý Němec se však nechal slyšet, že jeho motivace k dalšímu závodění je stále stejná. "Zprávy z posledního týdne se nijak nedotkly mé motivace. Suzuka je jedním z mých nejoblíbenějších okruhů," uvedl pro Autosport.
Dodal, že tento okruh má opravdu rád a chce k některým ze svých nejlepších závodů přidat i ten letošní. Penalizace deset míst na startu kvůli kolizi s Jeanem-Ericem Vergnem v Singapuru mu to ale značně komplikuje.
"Ten okruh mě baví, má části, které vás jako jezdce vyzívají jako téměř nikde jinde. Logicky by to bylo krásné získat zde letos zlatý hřeb, i když jsou moje šance limitovány kvůli penalizaci. K takovým věcem jsem ale vždy přistupoval jako k výzvě," uvedl Schumacher, který na vítězství od svého návratu do F1 s Mercedesem stále čeká.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.