McLaren uvedl, že rozhodnutí Lewise Hamiltona odejít z týmu nijak neovlivní snahy o získání obou titulů. Oba piloti budou mít rovné podmínky.
McLaren chce stále bojovat o letošní tituly a to bez ohledu na to, že Lewis Hamilton příští rok bude jezdit za Mercedes. Hamiltonovo odstoupení z VC Singapuru pro něj znamenalo propad na čtvrté místo v tabulce jezdců a ztrátu na vedoucího Fernanda Alonsa 52 bodů. V tabulce konstruktérů je tým z Wokingu na druhém místě.
"Máme před sebou dalších šest závodů a ty můžeme vyhrát. Máme nejrychlejší vůz a pokusíme se vyhrát oba šampionáty a Lewis je součástí týmu," uvedl Martin Whitmarsh pro BBC.
"Je známo, že u McLarenu mají oba piloti stejné možnosti. Budeme pracovat společně. Lewis mě ujistil, že momentálně je jezdcem McLarenu a je soustředěn na vyhrávání. Budeme profesionální a uvidíme, zda dokážeme odvést co nejlepší práci," dodal šéf McLarenu.
A co se týče náhrady za Hamiltona - Segria Péreze, Whitmarsh věří, že mohou Mexičana proměnit v mistra světa. "Máme příležitost zformovat vyrůstající hvězdu Formule 1. Můžme ho proměnit v mezinárodní značku, hvězdu a mistra světa, to je vzrušující," nechal se slyšet.
Na spolupráci s Pérezem se prý těší i Jenson Button, který tým ujistil, že udělali správý krok.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.