McLaren uvedl, že rozhodnutí Lewise Hamiltona odejít z týmu nijak neovlivní snahy o získání obou titulů. Oba piloti budou mít rovné podmínky.
McLaren chce stále bojovat o letošní tituly a to bez ohledu na to, že Lewis Hamilton příští rok bude jezdit za Mercedes. Hamiltonovo odstoupení z VC Singapuru pro něj znamenalo propad na čtvrté místo v tabulce jezdců a ztrátu na vedoucího Fernanda Alonsa 52 bodů. V tabulce konstruktérů je tým z Wokingu na druhém místě.
"Máme před sebou dalších šest závodů a ty můžeme vyhrát. Máme nejrychlejší vůz a pokusíme se vyhrát oba šampionáty a Lewis je součástí týmu," uvedl Martin Whitmarsh pro BBC.
"Je známo, že u McLarenu mají oba piloti stejné možnosti. Budeme pracovat společně. Lewis mě ujistil, že momentálně je jezdcem McLarenu a je soustředěn na vyhrávání. Budeme profesionální a uvidíme, zda dokážeme odvést co nejlepší práci," dodal šéf McLarenu.
A co se týče náhrady za Hamiltona - Segria Péreze, Whitmarsh věří, že mohou Mexičana proměnit v mistra světa. "Máme příležitost zformovat vyrůstající hvězdu Formule 1. Můžme ho proměnit v mezinárodní značku, hvězdu a mistra světa, to je vzrušující," nechal se slyšet.
Na spolupráci s Pérezem se prý těší i Jenson Button, který tým ujistil, že udělali správý krok.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.