Michael Schumacher se nechtěl zavazovat na delší období, proto jej Mercedes nahradil Lewisem Hamiltonem. Kam se Schumacher vydá? Buď do důchodu, nebo k Sauberu.
Bývalý Schumacherův manažer Willi Weber na jeho adresu pronesl: „Být v jeho kůži, okamžitě sednu do auta a jedu si promluvit s Lucou di Montezemolem.“
Schumacher prožil ve Ferrari převážnou část kariéry, ale návrat do italské stáje je více než nepravděpodobný. Jeho jméno je spojováno s týmem Sauber. Schumacherova současná manažerka Sabine Kehm se setkala s Peterem Sauberem a Monišou Kaltenborn. Obě strany se však k celé situaci nechtějí vyjadřovat.
„Samozřejmě je to krásná představa,“ říká Kaltenborn o angažmá sedminásobného šampióna. „Ovšem Michael strávil kariéru zejména s továrními týmy, které s námi nelze srovnávat. Michael má z čeho vybírat, ale nyní je ještě brzo mluvit o něčem konkrétním,“ pokračovala Kaltenborn.
Sauber není pro Michaela Schumachera neznámým týmem. Na začátku 90. let závodil pro Petera Saubera v Mistrovství světa vytrvalostních závodů, shodou okolností s prototypem Mercedes.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.