U Lotusu se domnívají, že za trápení v Singapuru může nepovedený víkend na trati, s autem prý není nic špatně.
Šéf traťového provozu Alan Permane věří, že tým se nedokázal vzpamatovat ze složitého pátku, kdy na voze nefungovaly nové aerodynamické části tak, jak předpokládali.
"Rozhodně jsme tento víkend z auta nedostali všechno. Měli jsme hrozný pátek, ale pochopili jsme, co bylo špatně. Hodně jsme se potom zlepšili, ale stále to nebylo perfektní," uvedl pro Autosport.
"Ani jeden z pilotů neměl dobrou kvalifikaci. Kimi zajel v Q2 na nové sadě pomaleji než na použité - a byl na trati všude během toho kola. Romain měl být schopen dojet čtvrtý nebo pátý, ale ne osmý. V závodě jsme měli smůlu se safety carem, především u Kimiho. Zajeli jsme do boxů a v tu chvíli vyjel safety car. To zničilio naše šance dostat se před Rosberga. I přesto - nemyslím, že jsme měli na to stíhat Di Restu," komentuje víkend Permane.
I přes veškteré problémy však Räikkönen dokázal dojet na šestém místě, poté, co jej týmový kolega Grosjean pustil před sebe. Odstoupení Lewise Hamiltona znamenalo, že se Fin udržel na třetím místě v tabulce šampionátu. Na lídra Fernanda Alonsa ztrácí 45 bodů.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.