U Lotusu se domnívají, že za trápení v Singapuru může nepovedený víkend na trati, s autem prý není nic špatně.
Šéf traťového provozu Alan Permane věří, že tým se nedokázal vzpamatovat ze složitého pátku, kdy na voze nefungovaly nové aerodynamické části tak, jak předpokládali.
"Rozhodně jsme tento víkend z auta nedostali všechno. Měli jsme hrozný pátek, ale pochopili jsme, co bylo špatně. Hodně jsme se potom zlepšili, ale stále to nebylo perfektní," uvedl pro Autosport.
"Ani jeden z pilotů neměl dobrou kvalifikaci. Kimi zajel v Q2 na nové sadě pomaleji než na použité - a byl na trati všude během toho kola. Romain měl být schopen dojet čtvrtý nebo pátý, ale ne osmý. V závodě jsme měli smůlu se safety carem, především u Kimiho. Zajeli jsme do boxů a v tu chvíli vyjel safety car. To zničilio naše šance dostat se před Rosberga. I přesto - nemyslím, že jsme měli na to stíhat Di Restu," komentuje víkend Permane.
I přes veškteré problémy však Räikkönen dokázal dojet na šestém místě, poté, co jej týmový kolega Grosjean pustil před sebe. Odstoupení Lewise Hamiltona znamenalo, že se Fin udržel na třetím místě v tabulce šampionátu. Na lídra Fernanda Alonsa ztrácí 45 bodů.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.