McLaren si je vědom toho, že pokud chce pomýšlet na zisk titulu, nemůže si ve zbývajících závodech dovolit žádná další odstoupení.
Problém s převodovkou a odstoupení ze závodu v Singapuru posunulo Lewise Hamiltona na čtvrtou příčku v tabulce šampionátu a na vedoucího Fernanda Alonsa ztrácí 52 bodů.
Již od VC Německa ukazuje tým z Wokingu velmi dobrou rychlost a vždy se dostal na pódium. Jenže zároveň to byl od té doby kromě závodu v Maďarsku vždy jen jeden vůz McLarenu, který viděl šachovnicovou vlajku.
Šéf týmu Martin Whitmarsh však věří, že mají vůz, který může Hamiltonovi zajistit titul, pokud se již nebudou opakovat technické problémy.
"Máme celkem ryché auto, ale raději bych, aby už nebyly žádné nedokončené závody až do konce sezony. To by byl dobrý způsob boje s ostatními o titul. Musíme zajistit, že Lewis šestkrát dojede bez problémů a pokud to udělá, je se současnou rychlostí auta titul možný," uvedl pro Autosport.
Dodal, že i přes nejasou budoucnost Hamilton podporuje tým a má velmi silnou pozici. Zbývá rozdat ještě 150 bodů. A proto se prý ani jejich pilot ani tým nevzdají.
A přidává se i Hamilton: Nemůžeme si dovolit žádná další nedokončení. Bylo jich příliš. Měli jsme smůlu, ale to je život," nechal se slyšet Brit.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.