Lewis Hamilton si na okruhu v Marina Bay vyjel pole position s téměř půl sekundovým náskokem. Brit si však uvědomuje, že závod bude velmi těžký a čeká je ještě spousta práce. Klíčem bude dobrý start a pneumatiky.
Lewis Hamilton do zítřejšího závodu v Singapuru vyrazí z prvního místa. Čeká jej však jeden z nejnáročnějších okruhů. "Je zde hodně zatáček a krátké rovinky. Každé kolo musíte najít perfektní brzdný bod pro každou zatáčku," popisuje jeho specifika Hamilton.
"Je uklidňující, že auto bylo po celý víkend velmi dobré. Byl to dobrý víkend. Musíme se však soustředit - kolem mě bude na startu pár zajímavých lidí, takže musím být opatrný," upozorňuje se smíchem na druhého Pastora Maldonada.
Dodává ale, že Venezuelan to neměl letos vždy lehké a jde prý o velmi talentovaného jezdce. Podle Hamiltona bude klíčem k úspěšnému závodu dobrý start. Pokud se mu prý povede start, bude v dobré pozici, protože i když se zde předjíždět dá, není to však jednoduché.
Velmi důležitou úlohu budou zítra hrát také pneumatiky. "Každý se s nimi, myslím, bude trápit, a hádám, že se budeme muset držet strategie, kterou naplánujeme, a být připraveni na změnu, pokud nebude fungovat," uvedl na tiskové konferenci spokojený Hamilton.
Závod v Singapuru se zatím nikdy neobešel bez safety caru. Na to se však podle Hamiltona nelze spoléhat. "My jako piloti musíme být připraveni zareagovat a doufat, že to nebudeme zrovna my a nechat to na týmu, aby zjistil, co je potřeba udělat."
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.