Bruno Senna včera v Singapuru uvedl, proč v kvalifikacích na svého týmového kolegu Pastora Maldonada ztrácí.
Brazilec byl letos v kvalifikacích pouze dvakrát rychlejší než jeho týmový kolega, jedenáctkrát potvrdil svou převahu Maldonado. Čím to je? "Není to jednoduchá situace. Myslím, že Pastor má jízdní styl, který lépe sedí pneumatikám," vysvětluje Bruno.
"Minulý rok jsem v kvalifikacích jezdil lépe než letos, což není normální, ale pneumatiky se změnily a zatím mi to moc nesedlo. V minulém závodě to v kvalifikaci bylo velmi těsné, podle mě se vždy něco dá naučit," pokračuje Senna, kterému se víc daří o nedělích.
"Má závodní rychlost je výborná a má konzistence v závodě dobrá, když se mi tedy podaří kvalifikace, vím, že pak můžu získat pro tým spoustu bodů, a to je cílem, říká Senna, který v šampionátu nasbíral zatím 25 bodů - o čtyři méně než jeho venezuelský kolega.
Pastorovi se už podařilo vyhrát, může to dokázat i Bruno? "Jsem si jistý, že ano. Viděli jsme několik víkendů, kdy někdo najednou vyskočil do čela, vyhrál závod a dominoval. Pokud poskládáte vše do správného rámce v tom, jak vozy fungují, pak jsme více než schopní zajet dobrý výsledek."
Bruno Senna viní ze špatných výsledků v minulých závodech i nevhodně zvolené strategie(foto: Williams F1 Team)
Brazilec očekává, že v Singapuru budou velmi konkurenceschopní: "Našemu autu okruhy vyžadující vysoký přítlak hodně vyhovují a zde jezdíme se vším, co máme, takže to je pro nás dobrou zprávou. Myslím, že po několika obtížných závodech, kde se na výsledku občas podepsala i naše strategie, doufáme, že budeme zpět a získáme pro tým solidní počet bodů."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.