Budoucnost Felipeho Massy u Ferrari je stále nejasná, avšak Brazilec se tím nenechává znepokojovat a soustředí se prý pouze na zisk bodů a dobré výsledky v závodě. To prý mu může pomoct.
Felipe Massa jel v Singapuru poprvé v roce 2008 a získal tehdy pole position, závod však nedokončil. "Mám rád okruh v Singapuru a cítím, že mi tamější trať sedne, i když jsem tam zatím neměl moc štěstí. Rozhodně se těším na další dobrý výsledek a doufám, že bude ještě lepší, než ty z předchozích dvou závodů," říká Brazilec v předzávodním prohlášení na oficiálních stránkách Ferrari.
Podle něj jsou schopni po dobrých závodech ve Spa a v Monze pokračovat stejným způsobem. Získal prý pro tým důležité body pro boj o pohár konstruktérů a rád by také ubíral body soupeřům a pomohl tak Fernandu Alonsovi.
Tento městský okruh sdílí některé charakteristiky s Monte Carlem či Hungaroringem, avšak jeho unikátností je časování - první a jediný noční závod v kalendáři F1. S tím však Massa problém nemá.
"Není to problém jezdit pod umělým osvětlením, protože lampy jsou tak dobré, že viditelnost je stejná jako normálně, víceméně. Fyzicky nemám problém se adaptovat na noční režim, protože jednoduše nezměním časové pásmo a zůstanu na evropském čase. Jdu spát v pět ráno a vstávám o osm hodin později, brzy odpoledne. Je to sice divné jít spát v pět hodin ráno, ale funguje to," komentuje to Massa.
Massa doufá, že si sedačku ve Ferrari udrží (foto: Scuderia Ferrari)
Ačkoliv stále není jasno, jaká bude jeho budoucnost, Brazilec zůstává klidný. "Nejsou žádné novinky ohledně mého působení ve Ferrari. Jsem si však jistý, že dobré výsledky mi pomohou. Musím se i nadále hodně snažit, získávat dobré výsledky a doufat, že uslyším nějaké dobré zprávy," uvedl.
Dodal však, že se tímto příliš nezabývá, především když je v autě, protože výsledky jsou to, na čem záleží a prioritou je dokončit závod. "Vždy je lepší vědět, na čem jste a samozřejmě bych rád měl jasno v tom, co budu dělat příští rok. Nikdy se však nestalo, že bych byl uprostřed závodu a pomyslel si - co budu dělat příští rok," dodává Massa.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.