Šéf McLarenu Martin Whitmarsh je před Singapurem opatrný, co se týče zisku čtvrtého vítězství za sebou. Věří však, že mají rychlost na to, aby nakonec vedoucího Fernanda Alonsa v šampionátu předstihli.
"Po třech vítězstvích ve Formuli 1 v řadě na tak odlišných okruzích minulý rok, byl bych si celkem jistý a nyní bychom zde prohlašovali: 'Vyhráli jsme třikrát za sebou, zbytek už teď půjde hladce, stáhneme náskok těch před námi a snadno na konci roku vyhrajeme šampionát,'" uvedl v rozhovoru pro Sky TV Martin Whitmarsh.
"Žel sezóna je teď trochu složitější. Měli bychom si před Singapurem věřit úplně stejně, jako ostatní, ale i v pátek, a možná i před první části kvalifikace, si stále říkáte: 'To jsem zvědavý, zda budeme opravdu konkurenceschopní i tento víkend. Dokážeme zahřát tyto pneumatiky, podáme skutečně dobrý výkon?'" klade řečnické otázky šéf závodního týmu McLarenu.
Uvědomuje si, že dostihnout Fernanda Alonsa, který má před druhým Lewisem Hamiltonem v šampionátu 37bodový náskok, bude obtížné. Věří však, že na to McLaren bude mít rychlost: "Samozřejmě, že může být dostižen.
"Odvádí ale fantastickou práci. Lidé zřejmě uznávají, že při mnoha příležitostech neměl nejrychlejší auto, přesto získal velký bodový náskok. Je pilotem, o kterém si ke konci závodu pomyslíte: 'Hrome, zase to dokázal a získal body,' i když si myslíte, že je penalizován či nekonkurenceschopný - a to svědčí o kvalitě toho kluka."
Loni projel cílem Button jako druhý těsně za Vettelem (foto: McLaren Mercedes)
"Myslím, že jezdí lépe, než ve své kariéře kdykoliv jezdil. Je velmi soustředěný, není snadné ho porazit, ale vyhrát šampionát by nemělo být jednoduché. Myslím, že ho můžeme předstihnout, myslím, že máme rychlejší auto - budeme na to velmi tvrdě pracovat a podle mě ho budeme moci překonat. Je ale hrozivým soupeřem a skvělou výzvou," dodává Whitmarsh.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.