Michael Schumacher podle šéfa Mercedesu Rosse Brawna by mohl v týmu zůstat v managementu, až se opět rozhodne pověsit závodění v F1 na hřebík.
Michael Schumacher však o svém odchodu ještě nerozhodl, spekuluje se o něm stejně jako o možném přestupu Lewise Hamiltona do Mercedesu za mnohem lepší finanční nabídku. Pokud by se ale Michael rozhodl skončit, podle Brawna zřejmě zůstane působit u Mercedesu v jedné z manažerských rolí.
"Je to možné. Přijde den, kdy toho nechá. Nehovoříme o tom do detailu, protože o tom momentálně nepřemýšlíme. Ale Michaelovy zkušenosti se závoděním, jeho úsudky a tak dále, to by mohly být pro tým přínosné věci," připouští Brawn.
"Nevím, jestli by chtěl práci každodenní povahy, kterou někteří z nás vykonávají, ale chtěl by zůstat - sport miluje, miluje závodění, vývoj vozů, práci týmu. Takže si dokážu představit, že u něj silný zájem přetrvá. Jednou k tomu dojde a já doufám, že bude pracovat u nás," pokračuje šéf závodního týmu Mercedesu.
Michael Schumacher v boxech v Monze se svými mechaniky (foto: Mercedes AMG F1 Team)
A co samotný Ross, nehodlá si po 35 letech v F1 už také odpočinout? "Momentálně odchod neplánuji. Velmi mě vzrušuje motorový program pro rok 2014. Myslím, že to změní hru v F1. Stále mám stejnou vývojářskou vášeň, takže mít tak odlišný motor a balík v roce 2014 je vzrušující, vzrušující je i rozvoj týmu.
Jak dlouho? Kdo ví. Každopádně nemám zájem v brzké budoucnosti skončit," dodává Brawn.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.