Michael Schumacher podle šéfa Mercedesu Rosse Brawna by mohl v týmu zůstat v managementu, až se opět rozhodne pověsit závodění v F1 na hřebík.
Michael Schumacher však o svém odchodu ještě nerozhodl, spekuluje se o něm stejně jako o možném přestupu Lewise Hamiltona do Mercedesu za mnohem lepší finanční nabídku. Pokud by se ale Michael rozhodl skončit, podle Brawna zřejmě zůstane působit u Mercedesu v jedné z manažerských rolí.
"Je to možné. Přijde den, kdy toho nechá. Nehovoříme o tom do detailu, protože o tom momentálně nepřemýšlíme. Ale Michaelovy zkušenosti se závoděním, jeho úsudky a tak dále, to by mohly být pro tým přínosné věci," připouští Brawn.
"Nevím, jestli by chtěl práci každodenní povahy, kterou někteří z nás vykonávají, ale chtěl by zůstat - sport miluje, miluje závodění, vývoj vozů, práci týmu. Takže si dokážu představit, že u něj silný zájem přetrvá. Jednou k tomu dojde a já doufám, že bude pracovat u nás," pokračuje šéf závodního týmu Mercedesu.
Michael Schumacher v boxech v Monze se svými mechaniky (foto: Mercedes AMG F1 Team)
A co samotný Ross, nehodlá si po 35 letech v F1 už také odpočinout? "Momentálně odchod neplánuji. Velmi mě vzrušuje motorový program pro rok 2014. Myslím, že to změní hru v F1. Stále mám stejnou vývojářskou vášeň, takže mít tak odlišný motor a balík v roce 2014 je vzrušující, vzrušující je i rozvoj týmu.
Jak dlouho? Kdo ví. Každopádně nemám zájem v brzké budoucnosti skončit," dodává Brawn.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.