Brunno Senna si myslí, že Paul di Resta měl obdržet penalizaci za incident s pilotem Williamsu v Monze.
V devátem kole se Senna pokusil zaútočit na Force Indii Paula di Resty. V nájezdu do šikany Roggia byl Senna na vnějšku a pokoušel se svého soupeře vybrzdit.
Di Resta si však držel stopu a mezi oběma vozy došlo ke kontaktu. Senna byl proto nucen vyjet z trati. "Je to očividné. Moje přední křídlo bylo na úrovni jeho vozu při brždění a on mě vytlačil z trati," prohlásil Brazilec.
"Došlo tam ke kontaktu. Naštěstí se nestalo nic horšího. Podle mně by ten manévr však zasloužil penalizaci. Dokonce Sebastian Vettel dostal za podobný manévr průjezd boxy, když vytlačil Alonsa z trati."
Brunno Senna během závodu v Monze (foto: Williams F1 Team)
Sportovní komisaři však k žádnému trestu nesáhli, což se Sennovi nelíbilo: "Je to jejich rozhodnutí a já ho respektuji. Nemyslím si však, že to Paul provedl správně. Jsou to závody a každý občas děláme chyby."
"Je to poté o těch nahoře, aby rozhodli," dodal.
Paul di Resta dokončil závod na osmém místě. Bruno Senna získal bod za desátou příčku.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.