Lewis Hamilton uvedl, že stále neví, kde bude jezdit příští rok.
Britský pilot McLarenu má podle Eddieho Jordana na konci roku opustit McLaren a přestoupit k Mercedesu.
Na otázku, zda má nějaký komentář ke zprávám, které se objevily ohledně jeho budoucnosti a přestupu k Mercedesu odpověděl, že ne a dodal, že neví, kde bude příští rok závodit.
Následoval také dotaz na Nica Rosberga - víte, kdo bude vaším týmovým kolegou? Odpověď byla opět krátká: "ne," nechal se slyšet Němec na tiskové konferenci.
Hamilton uvedl, že neví, jaké by byly výhody přestupu k Mercedesu, protože nad tím nepřemýšlel. "Jezdím za McLaren, vyhráli jsme poslední dvě velké ceny a máme před sebou další velký závod. To je všechno, na co se soustředím," řekl.
Byl také dotázán, co je pro něj hlavní při vyjednáváních o nové smlouvě, zda jsou to peníze, nebo něco jiného. "Chci vyhrávat," zněla odpověď.
Dotázán byl také Michael Schumacher, který potvrdil, že uvedené zprávy slyšel a četl, ale pochopitelně k nim nemá co říct a dodal, že na jeho rozhodnutí vše oznámit až v říjnu se nic nemění.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.