Lewis Hamilton byl překvapivě jmenován jako nástupce Michaela Schumachera v Mercedesu pro příští rok. Přestože McLaren uvedl, že Brit své plány zatím nerozhodl a tyto spekulace nejsou pravdivé, podle Eddieho Jordana už existuje i dohoda.
Zprávu oznámila BBC slovy Eddieho Jordana, který již v minulosti předpověděl například návrat právě sedminásobného mistra světa Schumachera, kterého by měl Hamilton nahradit.
"Věřím, že Hamilton a Mercedes už mají dohodnuty osobní podmínky a bezprostředně hrozí další jednání. Vyjednávání s McLarenem trvá a až bude oznámen odchod Michaela (Schumachera), Lewis přejde k Mercedesu," nechal se slyšet Jordan.
McLaren byl však Hamiltonovým managementem ujištěn, že to není pravda, že se Jordan mýlí a že není vyjednána žádná dohoda. Jordan se ale domnívá, že Schumacher po letošní sezoně F1 opustí a odchovance britského týmu by mohl nahradit Paul di Resta.
Podle všech informací jde ve vyjednáváních mezi Hamiltonem a McLarenem především o peníze. Navíc vztah mezi jezdcem a týmem byl také v letošní sezoně několikrát napjatý a to především ve Spa kvůli osobnímu Twitteru Hamiltona a zveřejnění týmové telemetrie.
Nahradí příští rok u Mercedesu Hamilton Schumachera? (zdroj: Mercedes AMG F1 Team)
Mercedes také minulý týden uvedl, že s rozhodnutím o jezdeckém složení pro příští rok nespěchají a čekají na Schumacherovo vyjádření. Němec se nedávno nechal slyšet, že definitivní rozhodnutí oznámí v říjnu. "Nemáme žádný konečný termín. Dáváme si na čas a vedeme interní diskuse," komentoval situaci sportovní šéf Mercedesu Norbert Haug.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.