McLaren nevidí žádný důvod, proč by jejich dobré výsledky a forma neměly pokračovat i v následujícím závodě v italské Monze.
McLaren začal sezonu dobře - Jenson Button zvítězil v Austrálii, poté však nastal velký propad. Dokázal se ale vrátit do čela a dvanáctý závod sezony v Belgii jednoznačně ovládl. Lewis Hamilton zvítězil v Kanadě a v Maďarsku.
Body McLarenu sebraly i špatné zastávky v boxech, které však dokázali vylepšit a byl z toho dokonce rekord. Sezona jako na houpačce, dalo by se říct.
Novinky, které McLaren představil, fungují a tým je přesvědčen, že svou rychlost by si měli udržet. "Jensonovo nastavení v Belgii není tak odlišné od toho, které pojedeme v Monze, takže je povzbudivé, že vůz jede dobře a mnoho prvků, které jsme použili, použijeme znovu," uvedl pro Autosport technický ředitel McLarenu Paddy Lowe.
Dodal, že byli rychlí ve Spa a na Hungaroringu, což byl také velmi specifický okruh. Vnímá to tedy jako velmi pozitivní krok a důkaz, že mají potřebnou rychlost a domnívá se, že jim to pomůže i v dalších osmi nadcházejících závodech.
A šéf týmu Martin Whitmarsh věří, že jejich současná forma znamená, že oba jejich piloti mohou získat titul mistra světa.
Whitmarsh věří, že McLaren bude podobně slavit i v dalších závodech (foto: McLaren Mercedes)
"Jenson jel v posledních závodech velmi dobře a v Belgii výjimečně dobře a není důvod, proč by nemohl získat hodně bodů a mnoho vítězství ve zbytku sezony. Ale stejně tak to platí o Lewisovi. Naší prací je dát jim to nejlepší možné auto a ujistit se, že neuděláme chyby v pitstopech či se strategií. Myslím, že to se nám velmi dobře podařilo v Belgii a proto ty věci zůstaly bez povšimnutí," nechal se slyšet.
Dodal, že je stále k dispozici velký počet bodů a sezona je rozjeta velmi zajímavě a tím pádem je možné téměř všechno. Proto věří, že nás čeká osm skvělých závodů.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.