David Coulthard ve svém pravidelném sloupku v Daily Telegraph hodnotí VC Belgie - nehodu v první zatáčce i Twitter Lewise Hamiltona.
Davidovi Coulthardovi nehoda po startu závodu ve Spa připoměla jeho vlastní zážitek, kdy jeho vůz Red Bull přeletěl auto Alexandra Wurze při Velké ceně Austrálie v roce 2007. Uvedl, že zpomalené záběry letícího Lotusu jsou zkrátka hrozivé a je rád, že Fernando Alonso nebyl zraněn. "Bez přehánění však můžeme říct, že jsme mohli být svědky osudové nehody," napsal Skot.
Také on připomněl smrtelnou nehodu Henryho Surteese na Brands Hatchi a nebezpečnou nehodu Felipeho Massy v Maďarsku. A podle něj je po neděli opět jasné, že se musí něco udělat.
"Nejsem si jistý, že souhlasím s řešením s klenbou. Nejen že to s sebou přináší další rizika jako například - jak co nejrychleji evakuovat jezdce v případě mimořádné události, ale navíc by to zcela změnilo formuli. Otevřený kokpit je součástí formulí a mělo by to tak zůstat. Ale jsou zde jiné možnosti - jako klece či mříže," komentuje situaci bývalý pilot Red Bullu.
Dodal také, že je mu vlastně Romaina Grosjeana líto vzhledem k jeho zákazu startu v Monze. "Byla to hloupá chyba, ale zhoršila se tím, co se stalo následně," a domnívá se, že komisaři také vzali v úvahu i další nehody na startu, do kterých byl Francouz zapleten. "Romain je dobrý a oblíbený pilot a snad se vrátí zpět ještě lepší," uvedl.
Coulthard se svými současnými kolegy z BBC Humphreyem a Jordanem (foto: Red Bull Racing)
Dále se vrátil k situaci v McLarenu a k Twitteru Lewise Hamiltona, která podle něj bohužel zastínila jinak dobrý závod. Domnívá se, že nadávky, které Brit uvedl jsou v pořádku, avšak citlivá týmová data, to už není tolerovatelné.
"Pamatuji si, když jsem začínal, jak jsme používali lidi, kteří procházeli koše ostatních týmu a hledali přesně taková data. Dnes si je každý velmi hlídá v počítačích," popsal Coulthard. Podle něj to ostatním týmům ukázalo, kde přesně McLaren získal s novým a ztratil se starým křídlem a doufá, že to byla pro Lewise další cenná lekce.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.