Najít kořeny původně britské stáje bude čím dál těžší. Mercedes totiž zvažuje částečný odchod z formule 1 a tím by došlo i k přejmenování, již popáté.
Německá automobilka působí ve formuli 1 třetím rokem a ráda by pokračovala dál, nicméně trnem v oku je nová Concordská smlouva, která Mercedes znevýhodňuje. Proto se na rozdíl od konkurence k podpisu nehrne a naopak zvažuje možnost přerodu na neoficiální tým Mercedes.V úvahu připadá jméno AMG F1 – což je dceřiná společnost, mající na starosti přeměnu tradičních mercedesů na plnokrevné sportovní dravce. Změnou ve struktuře chce Mercedes zaměřit své síly především na technickou stránku, zatímco management by dále pokračoval pod vedením Rosse Brawna. Od roku 2014 vstoupí v platnost nová pravidla ohledně motorů. Monoposty bude pohánět zcela nový agregát V6 a zdá se, že z dodavatelů motorů zůstane jen Mercedes, Renault a Ferrari, což podstatně zvýší nároky na dodávky ostatním týmům.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.