Luis Perez-Sala věří, že F112 prokázalo v dosavadním průběhu sezony zatím pouze 50 % svého potenciálu. Jen připomeňme, že tým nestihl před startem sezony vůz otestovat a v GP Austrálie se do závodu ani nekvalifikoval.
Od té doby se ale tým výrazně vylepšil, kvalifikoval se do všech závodů a dokonce byl schopný bojovat i s Marussii. "Celkově si myslím, že vůz podává dobrý výkon s ohledem na to, když uvážíme, jak jsme začli. V zimě jsem docela pochyboval, protože auto nám bylo předáno a my jsme neměli dostatek času na jeho přestavbu."
"S přihlédnutím na všechny tyto problémy a na restrukturalizaci týmu myslím, že auto podává dobrý výkon. Má dobrý základ a to je jeho silnou stránkou. Celkově je vůz spolehlivý, má docela dobrou mechanickou přilnavost a je na něm velký potenciál pro vylepšování. Řekl bych, že jsme využili 50 % potenciálu vozu, a dalších 50 % leží především v aerodynamice," říká Perez-Sala.
"Pro závod v Singapuru máme přichystaná vylepšení. Jsme malý tým a nemůžeme si dovolit malá vylepšení na každý druhý nebo třetí závod, kvůli nákladům. Jakékoliv vylepšení je totiž velmi drahé. Hospodaříme s rozpočtem, který je o 50 % menší než má k dispozici Caterham a nebo 7krát menší než ten, co mají přední týmy."
"Kromě aerodynamiky ale nesmíte zapomína ani na ostatní části auta. Jejich vývoj zabere hodně času. My máme ale zcela jasnou vizi, jakým směreme se vydat," zakončil své povídání šéf týmu.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.