Jako inženýr získal třikrát titul mistra světa, nicméně od konce roku 2010 je bez práce. Teď by měl mít údajně Chris Dyer před podepsáním smlouvy s týmem Force India.
Chris Dyer, který v F1 působil jako závodní inženýr a pod jeho vedením získal Michael Schumacher dva tituly (2003 a 2004) a Kimi Räikkönen jeden titul (2007), dříve pracoval u Ferrari a teď by měl být jen krůček od návratu do F1. Podle informací italského ´OmniCorse´ by měl být 44letý Australan již domluvený s Nicem Hülkenbergem.
V jaké pozici by u týmu měl působit, to je zatím nejasné. Každopádně by jeho jméno bylo pro menší tým typu Force India, ve kterém působí jen málo známých inženýrských jmen, určitě velkým posílením. Dyer Ferrari opustil v roce 2010 z pozice šéfa závodních inženýrů, kdy ve finálovém závodu v Abú Zabí ztratili titul. Mnohými je to však bráno tak, že se Chris Dyer stal jakýmsi obětním beránkem za ztracený titul Alonsa.
Za porážkou od Sebastiana Vettela tehdy hlavně stálo rozhodnutí povolat Alonsa do boxů dříve než bylo v plánu. Toto rozhodnutí bylo reakcí na brzkou zastávku Marka Webbera. Fernando Alonso se tímto ale propadl za jezdce tehdejšího Renaultu, Vitalyje Petrova, ten už pak do boxů nejel a na trati působil jako nepřekonatelná překážka.
Do té doby však kariéra Dyera nebyla špatná: V 90. letech pracoval v australské V8 Supercar Series pro Toma Walkinshawa, v roce 1997 přestoupil k Arrowsu do F1, kde nejdříve působil jako inženýr zpracovávající data. V roce 2001 začal Dyer působit u Ferrari jako pravá ruka tehdejšího závodního inženýra Michaela Schumachera, Lucy Baldisserriho. V roce 2003 se poprvé stal hlavním závodním inženýrem Němce.
Pak spolu vyhráli v letech 2003 a 2004 šampionát, v paddocku si tehdy udělal na svůj věk velké jméno. V roce 2007 dovedl Kimiho Räikkönena v barvách týmu Ferrari k jeho zatím jedinému titulu. Po neúspěšné sezoně 2008 došlo u Ferrari ke změnám ve struktuře týmu, kdy byl Dyer povýšen na šéfa závodních inženýrů. Byl tak přímým nadřízeným obou závodních inženýrů týmu.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.