Jako inženýr získal třikrát titul mistra světa, nicméně od konce roku 2010 je bez práce. Teď by měl mít údajně Chris Dyer před podepsáním smlouvy s týmem Force India.
Chris Dyer, který v F1 působil jako závodní inženýr a pod jeho vedením získal Michael Schumacher dva tituly (2003 a 2004) a Kimi Räikkönen jeden titul (2007), dříve pracoval u Ferrari a teď by měl být jen krůček od návratu do F1. Podle informací italského ´OmniCorse´ by měl být 44letý Australan již domluvený s Nicem Hülkenbergem.
V jaké pozici by u týmu měl působit, to je zatím nejasné. Každopádně by jeho jméno bylo pro menší tým typu Force India, ve kterém působí jen málo známých inženýrských jmen, určitě velkým posílením. Dyer Ferrari opustil v roce 2010 z pozice šéfa závodních inženýrů, kdy ve finálovém závodu v Abú Zabí ztratili titul. Mnohými je to však bráno tak, že se Chris Dyer stal jakýmsi obětním beránkem za ztracený titul Alonsa.
Za porážkou od Sebastiana Vettela tehdy hlavně stálo rozhodnutí povolat Alonsa do boxů dříve než bylo v plánu. Toto rozhodnutí bylo reakcí na brzkou zastávku Marka Webbera. Fernando Alonso se tímto ale propadl za jezdce tehdejšího Renaultu, Vitalyje Petrova, ten už pak do boxů nejel a na trati působil jako nepřekonatelná překážka.
Do té doby však kariéra Dyera nebyla špatná: V 90. letech pracoval v australské V8 Supercar Series pro Toma Walkinshawa, v roce 1997 přestoupil k Arrowsu do F1, kde nejdříve působil jako inženýr zpracovávající data. V roce 2001 začal Dyer působit u Ferrari jako pravá ruka tehdejšího závodního inženýra Michaela Schumachera, Lucy Baldisserriho. V roce 2003 se poprvé stal hlavním závodním inženýrem Němce.
Pak spolu vyhráli v letech 2003 a 2004 šampionát, v paddocku si tehdy udělal na svůj věk velké jméno. V roce 2007 dovedl Kimiho Räikkönena v barvách týmu Ferrari k jeho zatím jedinému titulu. Po neúspěšné sezoně 2008 došlo u Ferrari ke změnám ve struktuře týmu, kdy byl Dyer povýšen na šéfa závodních inženýrů. Byl tak přímým nadřízeným obou závodních inženýrů týmu.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.
James Vowles předvedl nečekaný a působivý krok, který ukázal lidskou stránku formule 1 a získal respekt fanoušků i odborníků. Otázka, zda by totéž udělal i Toto Wolff, odhaluje rozdíly ve stylu vedení a připomíná, že v motorsportu jde nejen o techniku, ale i o lidský přístup.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari zatím nenaplnil očekávání o návratu na vrchol. Po nevydařené Velké ceně Španělska, kterou sám označil za svou nejhorší, britský šampion přiznal frustraci a dál hledá cestu, jak se s novým autem i týmem sžít.