Jako inženýr získal třikrát titul mistra světa, nicméně od konce roku 2010 je bez práce. Teď by měl mít údajně Chris Dyer před podepsáním smlouvy s týmem Force India.
Chris Dyer, který v F1 působil jako závodní inženýr a pod jeho vedením získal Michael Schumacher dva tituly (2003 a 2004) a Kimi Räikkönen jeden titul (2007), dříve pracoval u Ferrari a teď by měl být jen krůček od návratu do F1. Podle informací italského ´OmniCorse´ by měl být 44letý Australan již domluvený s Nicem Hülkenbergem.
V jaké pozici by u týmu měl působit, to je zatím nejasné. Každopádně by jeho jméno bylo pro menší tým typu Force India, ve kterém působí jen málo známých inženýrských jmen, určitě velkým posílením. Dyer Ferrari opustil v roce 2010 z pozice šéfa závodních inženýrů, kdy ve finálovém závodu v Abú Zabí ztratili titul. Mnohými je to však bráno tak, že se Chris Dyer stal jakýmsi obětním beránkem za ztracený titul Alonsa.
Za porážkou od Sebastiana Vettela tehdy hlavně stálo rozhodnutí povolat Alonsa do boxů dříve než bylo v plánu. Toto rozhodnutí bylo reakcí na brzkou zastávku Marka Webbera. Fernando Alonso se tímto ale propadl za jezdce tehdejšího Renaultu, Vitalyje Petrova, ten už pak do boxů nejel a na trati působil jako nepřekonatelná překážka.
Do té doby však kariéra Dyera nebyla špatná: V 90. letech pracoval v australské V8 Supercar Series pro Toma Walkinshawa, v roce 1997 přestoupil k Arrowsu do F1, kde nejdříve působil jako inženýr zpracovávající data. V roce 2001 začal Dyer působit u Ferrari jako pravá ruka tehdejšího závodního inženýra Michaela Schumachera, Lucy Baldisserriho. V roce 2003 se poprvé stal hlavním závodním inženýrem Němce.
Pak spolu vyhráli v letech 2003 a 2004 šampionát, v paddocku si tehdy udělal na svůj věk velké jméno. V roce 2007 dovedl Kimiho Räikkönena v barvách týmu Ferrari k jeho zatím jedinému titulu. Po neúspěšné sezoně 2008 došlo u Ferrari ke změnám ve struktuře týmu, kdy byl Dyer povýšen na šéfa závodních inženýrů. Byl tak přímým nadřízeným obou závodních inženýrů týmu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.