Jako inženýr získal třikrát titul mistra světa, nicméně od konce roku 2010 je bez práce. Teď by měl mít údajně Chris Dyer před podepsáním smlouvy s týmem Force India.
Chris Dyer, který v F1 působil jako závodní inženýr a pod jeho vedením získal Michael Schumacher dva tituly (2003 a 2004) a Kimi Räikkönen jeden titul (2007), dříve pracoval u Ferrari a teď by měl být jen krůček od návratu do F1. Podle informací italského ´OmniCorse´ by měl být 44letý Australan již domluvený s Nicem Hülkenbergem.
V jaké pozici by u týmu měl působit, to je zatím nejasné. Každopádně by jeho jméno bylo pro menší tým typu Force India, ve kterém působí jen málo známých inženýrských jmen, určitě velkým posílením. Dyer Ferrari opustil v roce 2010 z pozice šéfa závodních inženýrů, kdy ve finálovém závodu v Abú Zabí ztratili titul. Mnohými je to však bráno tak, že se Chris Dyer stal jakýmsi obětním beránkem za ztracený titul Alonsa.
Za porážkou od Sebastiana Vettela tehdy hlavně stálo rozhodnutí povolat Alonsa do boxů dříve než bylo v plánu. Toto rozhodnutí bylo reakcí na brzkou zastávku Marka Webbera. Fernando Alonso se tímto ale propadl za jezdce tehdejšího Renaultu, Vitalyje Petrova, ten už pak do boxů nejel a na trati působil jako nepřekonatelná překážka.
Do té doby však kariéra Dyera nebyla špatná: V 90. letech pracoval v australské V8 Supercar Series pro Toma Walkinshawa, v roce 1997 přestoupil k Arrowsu do F1, kde nejdříve působil jako inženýr zpracovávající data. V roce 2001 začal Dyer působit u Ferrari jako pravá ruka tehdejšího závodního inženýra Michaela Schumachera, Lucy Baldisserriho. V roce 2003 se poprvé stal hlavním závodním inženýrem Němce.
Pak spolu vyhráli v letech 2003 a 2004 šampionát, v paddocku si tehdy udělal na svůj věk velké jméno. V roce 2007 dovedl Kimiho Räikkönena v barvách týmu Ferrari k jeho zatím jedinému titulu. Po neúspěšné sezoně 2008 došlo u Ferrari ke změnám ve struktuře týmu, kdy byl Dyer povýšen na šéfa závodních inženýrů. Byl tak přímým nadřízeným obou závodních inženýrů týmu.
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.