McLaren stále zvažuje možnost nasadit dvojité DRS později během sezony, i když tato funkce byla pro sezonu 2013 zakázaná.
Prvním, kdo s dvojitým DRS přišel, byl na začátku sezony Mercedes. Ačkoliv mnoho stájí řeklo, že se do kopírování tohoto systému ať už kvůli vysokým nákladům nebo diskutabilnímu konečnému přínosu nepustí, tak Lotus by měl v příštích závodech dvojité DRS nasadit. McLaren teď oznámil, že také pracuje na svém systému řešení dvojitého DRS, sice na vedlejší koleji, ale pracuje. Má se za to, že si tým z Wokingu počká, jak bude systém fungovat Lotusu a pak se uvidí.
Sportovní ředitel McLarenu, Sam Michael, řekl Autosportu, že jeho tým pečlivě uvažuje do čeho investovat svoje zdroje, ale dvojité DRS je podle jeho slov jeden z možných upgradů, kterých bychom se mohli dočkat ve zbytku sezony.
Sám Sam Michael neví, jestli mají na dvojitém DRS pracovat(foto: McLaren Mercedes)
"Nebude to to stejné jako u Lotusu, ale máme svůj podobný systém. Co se týče toho, kolik by nám to mohlo přinést, tak to ještě nevím. Podíváme se na všechny programy a zjistíme, jestli je to proveditelné. Ubere to totiž hodně práce, která pak bude chybět na ostatních vylepšeních. Je docela těžké přimět ten systém fungovat, což zjišťuje Lotus."
"Ale jako všichni na pit lane, když vidíme nový nápad, tak po něm hoši hned skočí, zanalyzují ho a pokud se dohodneme, že by mohl být přínosem pro tým, tak ho vyvineme." Týmy F1 se shodly na mnoha technických změnách pro rok 2013. Mezi ně patří i zákaz dvojitého DRS. To jinými slovy znamená, že veškerá práce udělaná na tomto zlepšení bude příští rok k ničemu. Podle Michaela je to další z faktorů, které bude muset jeho tým vzít v potaz - bude záležet na tom, jaký užitek systém přinese Lotusu. "Je zde otázka, jestli by to nebylo plýtvání zdroji. Lotus už je sakra rychlý teď a pokud nasadí ten systém, tak budou ještě rychlejší."
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.