McLaren stále zvažuje možnost nasadit dvojité DRS později během sezony, i když tato funkce byla pro sezonu 2013 zakázaná.
Prvním, kdo s dvojitým DRS přišel, byl na začátku sezony Mercedes. Ačkoliv mnoho stájí řeklo, že se do kopírování tohoto systému ať už kvůli vysokým nákladům nebo diskutabilnímu konečnému přínosu nepustí, tak Lotus by měl v příštích závodech dvojité DRS nasadit. McLaren teď oznámil, že také pracuje na svém systému řešení dvojitého DRS, sice na vedlejší koleji, ale pracuje. Má se za to, že si tým z Wokingu počká, jak bude systém fungovat Lotusu a pak se uvidí.
Sportovní ředitel McLarenu, Sam Michael, řekl Autosportu, že jeho tým pečlivě uvažuje do čeho investovat svoje zdroje, ale dvojité DRS je podle jeho slov jeden z možných upgradů, kterých bychom se mohli dočkat ve zbytku sezony.
Sám Sam Michael neví, jestli mají na dvojitém DRS pracovat(foto: McLaren Mercedes)
"Nebude to to stejné jako u Lotusu, ale máme svůj podobný systém. Co se týče toho, kolik by nám to mohlo přinést, tak to ještě nevím. Podíváme se na všechny programy a zjistíme, jestli je to proveditelné. Ubere to totiž hodně práce, která pak bude chybět na ostatních vylepšeních. Je docela těžké přimět ten systém fungovat, což zjišťuje Lotus."
"Ale jako všichni na pit lane, když vidíme nový nápad, tak po něm hoši hned skočí, zanalyzují ho a pokud se dohodneme, že by mohl být přínosem pro tým, tak ho vyvineme." Týmy F1 se shodly na mnoha technických změnách pro rok 2013. Mezi ně patří i zákaz dvojitého DRS. To jinými slovy znamená, že veškerá práce udělaná na tomto zlepšení bude příští rok k ničemu. Podle Michaela je to další z faktorů, které bude muset jeho tým vzít v potaz - bude záležet na tom, jaký užitek systém přinese Lotusu. "Je zde otázka, jestli by to nebylo plýtvání zdroji. Lotus už je sakra rychlý teď a pokud nasadí ten systém, tak budou ještě rychlejší."
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.