Tým Lotus věří, že má stále smysl vyvíjet dvojité DRS a to i přesto, že bude s největší pravděpodobností na konci sezony zakázané.
Tým z anglického Enstone by rád nasadil dvojité DRS do závodu v Belgii poté, co si jej úspěšně otestoval v Maďarsku a Německu. Narozdíl od systému Mercedesu, který při aktivovaném DRS dodává přímý boost vozu, tak systém Lotusu by měl přinášet větší užitek naopak při zavřeném zadním křídle. To by mohlo zajistit velký benefit co se rychlosti týče na tratích jako je Spa, kde jsou dlouhé rovinky.
Technický šéf Lotusu, James Allison, řekl Autosportu, že ačkoliv žádné vylepšení jejich DRS nebude moci být použito v sezoně 2013, tak má stále velkou cenu na systému pro zbytek sezony pracovat.
"Budou tu změny v pravidlech, které mají za účel zakázat dvojité DRS, to ano. Ale my z toho získáme velký užitek. Zatím jsme jen v polovině 20ti dílného kalendáře, tedy těsně za jeho polovinou. Nejsme u konce, takže něco takového se nám určitě vyplatí," řekl technický šéf týmu.
Šéf týmu, Eric Boullier, v Maďarsku řekl, že je potěšen s pokrokem ohledně jejich DRS. "Myslím, že tempo je rozumně pozitivní. Děláme to krůček po krůčku, protože z toho nevidíme drastický přínos. Pokud by tu něco bylo, tak to musíme dát na auto. Myslím ale, že tu ještě je nějaká práce, kterou musíme na autě udělat, ale v jednom z příštích závodů to bude na obou autech."
McLaren vstupuje do závěrečného závodu sezony v Abú Zabí s jasným cílem zajistit, aby jeden z jeho jezdců porazil Maxe Verstappena a získal titul, aniž by tým zasahoval do přirozeného souboje mezi Oscarem Piastrim a Landem Norrisem.
Oscar Piastri vynechá úvodní páteční trénink v Abú Zabí, aby McLaren splnil pravidlo nasazení nováčka, a jeho vůz převezme testovací jezdec Pato O’Ward, který týmu poskytne cenná data.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.
Oscar Piastri pokračuje ve svém návratu do boje o šampionát a v Kataru si zajistil pole position pro sprintový závod před Georgem Russellem.