Tým Lotus věří, že má stále smysl vyvíjet dvojité DRS a to i přesto, že bude s největší pravděpodobností na konci sezony zakázané.
Tým z anglického Enstone by rád nasadil dvojité DRS do závodu v Belgii poté, co si jej úspěšně otestoval v Maďarsku a Německu. Narozdíl od systému Mercedesu, který při aktivovaném DRS dodává přímý boost vozu, tak systém Lotusu by měl přinášet větší užitek naopak při zavřeném zadním křídle. To by mohlo zajistit velký benefit co se rychlosti týče na tratích jako je Spa, kde jsou dlouhé rovinky.
Technický šéf Lotusu, James Allison, řekl Autosportu, že ačkoliv žádné vylepšení jejich DRS nebude moci být použito v sezoně 2013, tak má stále velkou cenu na systému pro zbytek sezony pracovat.
"Budou tu změny v pravidlech, které mají za účel zakázat dvojité DRS, to ano. Ale my z toho získáme velký užitek. Zatím jsme jen v polovině 20ti dílného kalendáře, tedy těsně za jeho polovinou. Nejsme u konce, takže něco takového se nám určitě vyplatí," řekl technický šéf týmu.
Šéf týmu, Eric Boullier, v Maďarsku řekl, že je potěšen s pokrokem ohledně jejich DRS. "Myslím, že tempo je rozumně pozitivní. Děláme to krůček po krůčku, protože z toho nevidíme drastický přínos. Pokud by tu něco bylo, tak to musíme dát na auto. Myslím ale, že tu ještě je nějaká práce, kterou musíme na autě udělat, ale v jednom z příštích závodů to bude na obou autech."
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.