Tým Lotus věří, že má stále smysl vyvíjet dvojité DRS a to i přesto, že bude s největší pravděpodobností na konci sezony zakázané.
Tým z anglického Enstone by rád nasadil dvojité DRS do závodu v Belgii poté, co si jej úspěšně otestoval v Maďarsku a Německu. Narozdíl od systému Mercedesu, který při aktivovaném DRS dodává přímý boost vozu, tak systém Lotusu by měl přinášet větší užitek naopak při zavřeném zadním křídle. To by mohlo zajistit velký benefit co se rychlosti týče na tratích jako je Spa, kde jsou dlouhé rovinky.
Technický šéf Lotusu, James Allison, řekl Autosportu, že ačkoliv žádné vylepšení jejich DRS nebude moci být použito v sezoně 2013, tak má stále velkou cenu na systému pro zbytek sezony pracovat.
"Budou tu změny v pravidlech, které mají za účel zakázat dvojité DRS, to ano. Ale my z toho získáme velký užitek. Zatím jsme jen v polovině 20ti dílného kalendáře, tedy těsně za jeho polovinou. Nejsme u konce, takže něco takového se nám určitě vyplatí," řekl technický šéf týmu.
Šéf týmu, Eric Boullier, v Maďarsku řekl, že je potěšen s pokrokem ohledně jejich DRS. "Myslím, že tempo je rozumně pozitivní. Děláme to krůček po krůčku, protože z toho nevidíme drastický přínos. Pokud by tu něco bylo, tak to musíme dát na auto. Myslím ale, že tu ještě je nějaká práce, kterou musíme na autě udělat, ale v jednom z příštích závodů to bude na obou autech."
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.
Ferrari oznámilo, že během středečního filmovacího dne na okruhu Mugello usednou do vozu oba jeho jezdci – Lewis Hamilton i Charles Leclerc. Italský tým zde poprvé nasadí nové zadní zavěšení, které má být klíčové před nadcházející Velkou cenou Belgie.