Lewis Hamilton se nedopustil podle šéfa Red Bullu ničeho zlého, když předjel Sebastiana Vettela bojujícího s Fernandem Alonsem o vítězství, byť byl Brit o kolo zpět.
"Když se podíváte do pravidel, nemyslím si, že by tam bylo něco, co by zakazovalo vozu o kolo zpět dostat se znovu do stejného kola. Frustrující je, že nás to stálo sekundu a je smůla, že se nedostal také do stejného kola jako Fernando," popisuje Horner.
"Kdyby to stálo sekundu i Fernanda, pak by to zrušilo nevýhodu toho, že se dostal do stejného kola. Ale [Hamilton] na to měl právo. My jsme při tom možná ztratili sekundu, což bylo frustrující. Když ale bojujete o setiny a desetiny, pak už to tak někdy bývá," vysvětluje šéf rakouského závodního týmu.
Přitom se zastal i Vettela, který Hamiltonovo počínání označil na tiskové konferenci za stupidní (více zde). "Emoce v jezdcích samozřejmě vřou. Byla to neobvyklá situace, protože když někoho předjedete o kolo, nevezme vás znovu. Ale Lewis byl na čerstvých gumách.
Ze Sebova pohledu to ovlivnilo jeho závod a opravdu to na jeho závod mělo vliv. Bylo to však v rámci pravidel a on [Hamilton] neudělal nic špatného a zřejmě pomohl svému týmovému kolegovi," dodává Horner.
Vettela Hamiltonův "stupidní" manévr včera pořádně rozčílil (foto: Red Bull Racing)
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.