V McLarenu i přes zklamání v kvalifikaci věří, že mohou vyhrát GP Německa.
Jenson Button se postaví na šesté a Lewis Hamilton na sedmé místo, nicméně závod má být suchý, což McLarenům sedělo. Když byl Jenson Button dotázán, jestli si myslí, že může zítra dojet na podiu, tak řekl: "Musíme v to doufat, myslím, že můžeme doufat i v lepší výsledek." To Lewis Hamilton řekl: "Naštěstí máme velkou DRS zónu, takže doufejme, že budeme moci hodně předjíždět."
Sportovní ředitel McLarenu, Sam Michael, věří, že tým má na suchu "velmi konkurenceschopnou" rychlost. "Všechna data ukazují, že bychom měli mít velmi silný závod, pokud bude sucho." Když se novináři zeptali Micheala, jestli mohou vyhrát, tak řekl: "Ano, to je cíl."
Za dobrou rychlostí týmu na suchu je balík vylepšení, které tým na Hockenheim dovezl. Na vozech můžeme vidět nové bočnice, brzdové kanálky a difuzor.
Button k tomu řekl: "Myslím, že můžeme být s progresem, který jsme díky novému balíku udělali, spokojení. Co se degradaci a čisté rychlosti týče, tak jsme na tom dobře, ale jakmile začalo pršet, tak jsme věděli, že s tím budeme bojovat. Vlastně jsem poměrně udivený, že jsme tak vysoko. Auto je rychlejší za sucha a závod má být suchý. Myslím, že před sebou máme velmi dobrý závod."
Oba jezdci měli problém dostat za mokra gumy do správné provozní teploty. To je problém, se kterým se ve větší či menší míře potýkají celou sezonu, záleží na trati a na tom, jestli se jede na mokrých či přechodných pneumatikách.
"Zde jsme bojovali s mokrými pneumatikami a na přechodných to nebylo tak špatné. V Silverstone to ale bylo naopak," říká Michael. "Je zde něco, kde nejsme na vrcholu, nemůžeme se dostat do operačního okna mokrých gum."
Button v kvalifikaci letos poprvé porazil Hamiltona poté, co si do boxů zajel pro čerstvou sadu gum pro finální část kvalifikace. Fernando Alonso na Ferrari, který kvalifikaci vyhrál, udělal to stejné.
Michael však říká, že rozhodnutí o tom, jestli udělat to stejné s Hamiltonem, který by ještě 3 minuty před koncem nejrychlejší ze všech, nebylo jasné. "To, jak se kvalifikace vyvinula, ukázalo, že můžete zvolit obě cesty [a pro McLaren to nedělá rozdíl]. Alonso a Kimi zajeli tak o 4 až 5 sekund rychleji, Jenson zajel o 1,4 sekundy, takže na tom nezískal tolik, jako ostatní týmy."
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.