V McLarenu i přes zklamání v kvalifikaci věří, že mohou vyhrát GP Německa.
Jenson Button se postaví na šesté a Lewis Hamilton na sedmé místo, nicméně závod má být suchý, což McLarenům sedělo. Když byl Jenson Button dotázán, jestli si myslí, že může zítra dojet na podiu, tak řekl: "Musíme v to doufat, myslím, že můžeme doufat i v lepší výsledek." To Lewis Hamilton řekl: "Naštěstí máme velkou DRS zónu, takže doufejme, že budeme moci hodně předjíždět."
Sportovní ředitel McLarenu, Sam Michael, věří, že tým má na suchu "velmi konkurenceschopnou" rychlost. "Všechna data ukazují, že bychom měli mít velmi silný závod, pokud bude sucho." Když se novináři zeptali Micheala, jestli mohou vyhrát, tak řekl: "Ano, to je cíl."
Za dobrou rychlostí týmu na suchu je balík vylepšení, které tým na Hockenheim dovezl. Na vozech můžeme vidět nové bočnice, brzdové kanálky a difuzor.
Button k tomu řekl: "Myslím, že můžeme být s progresem, který jsme díky novému balíku udělali, spokojení. Co se degradaci a čisté rychlosti týče, tak jsme na tom dobře, ale jakmile začalo pršet, tak jsme věděli, že s tím budeme bojovat. Vlastně jsem poměrně udivený, že jsme tak vysoko. Auto je rychlejší za sucha a závod má být suchý. Myslím, že před sebou máme velmi dobrý závod."
Oba jezdci měli problém dostat za mokra gumy do správné provozní teploty. To je problém, se kterým se ve větší či menší míře potýkají celou sezonu, záleží na trati a na tom, jestli se jede na mokrých či přechodných pneumatikách.
"Zde jsme bojovali s mokrými pneumatikami a na přechodných to nebylo tak špatné. V Silverstone to ale bylo naopak," říká Michael. "Je zde něco, kde nejsme na vrcholu, nemůžeme se dostat do operačního okna mokrých gum."
Button v kvalifikaci letos poprvé porazil Hamiltona poté, co si do boxů zajel pro čerstvou sadu gum pro finální část kvalifikace. Fernando Alonso na Ferrari, který kvalifikaci vyhrál, udělal to stejné.
Michael však říká, že rozhodnutí o tom, jestli udělat to stejné s Hamiltonem, který by ještě 3 minuty před koncem nejrychlejší ze všech, nebylo jasné. "To, jak se kvalifikace vyvinula, ukázalo, že můžete zvolit obě cesty [a pro McLaren to nedělá rozdíl]. Alonso a Kimi zajeli tak o 4 až 5 sekund rychleji, Jenson zajel o 1,4 sekundy, takže na tom nezískal tolik, jako ostatní týmy."
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.