Šéf Red Bullu Christian Horner si neobává případných neshod mezi svými piloty, byť se mezi nimi opět schyluje k těsné bitvě o titul, podobně jako v roce 2010.
Tehdy mezi nimi došlo v Istanbulu ve vzájemné kolizi a v Silverstone k další vřavě kvůli přednímu křídlu. Podle Hornera je ale situace mezi jeho dvěma piloty v současnosti mnohem lepší.
"Jsou to příjemné starosti. Ale tak, jako vždy - budeme co je co nejvíce podporovat a nakonec bude záležet na tom, jak si povedou na dráze. Mark vyhrál závod [v Silverstone], protože si ho zasloužil vyhrát," říká šéf závodní stáje Red Bull.
"Myslím, že spolu vzájemně závoděním strávili více času. Hodiny společně odsedí během schůzek, při práci na vývoji vozu. Spolupracují jako členové týmu, a pak záleží na tom, co dělají na dráze.
Mezi sebou mají přirozený respekt. Sebastian toho v krátkém čase tolik dokázal, ale ví, že Mark je skutečným konkurentem. A Mark ví, že Sebastian je měřítkem, nebo v několika posledních letech měřítkem byl. Jedná se pro ně a pro tým o zdravou situaci," pokračuje Horner.
Zleva doprava: Christian Horner se svými piloty - Sebastianem Vettelem a Markem Webberem(foto: Red Bull Racing)
Chválí Webbera za způsob, jakým se vyrovnal s neúspěšnou loňskou sezónou: "Myslím, že rok 2011 byl pro Marka velmi těžký, ale budiž mu veškerá čest, vyrovnal se s tím a vrátil se ve skvělé formě. Myslím, že je velmi klidný ve svém přístupu a v mysli.
Možná mu také pomohly některé ze změn v pravidlech, rozhodně však patří mezi uchazeče o titul. Jsme ve šťastné pozici - oba naši piloti jsou ryzími uchazeči o titul," chválí se Horner.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.