Šéf Red Bullu Christian Horner si neobává případných neshod mezi svými piloty, byť se mezi nimi opět schyluje k těsné bitvě o titul, podobně jako v roce 2010.
Tehdy mezi nimi došlo v Istanbulu ve vzájemné kolizi a v Silverstone k další vřavě kvůli přednímu křídlu. Podle Hornera je ale situace mezi jeho dvěma piloty v současnosti mnohem lepší.
"Jsou to příjemné starosti. Ale tak, jako vždy - budeme co je co nejvíce podporovat a nakonec bude záležet na tom, jak si povedou na dráze. Mark vyhrál závod [v Silverstone], protože si ho zasloužil vyhrát," říká šéf závodní stáje Red Bull.
"Myslím, že spolu vzájemně závoděním strávili více času. Hodiny společně odsedí během schůzek, při práci na vývoji vozu. Spolupracují jako členové týmu, a pak záleží na tom, co dělají na dráze.
Mezi sebou mají přirozený respekt. Sebastian toho v krátkém čase tolik dokázal, ale ví, že Mark je skutečným konkurentem. A Mark ví, že Sebastian je měřítkem, nebo v několika posledních letech měřítkem byl. Jedná se pro ně a pro tým o zdravou situaci," pokračuje Horner.
Zleva doprava: Christian Horner se svými piloty - Sebastianem Vettelem a Markem Webberem(foto: Red Bull Racing)
Chválí Webbera za způsob, jakým se vyrovnal s neúspěšnou loňskou sezónou: "Myslím, že rok 2011 byl pro Marka velmi těžký, ale budiž mu veškerá čest, vyrovnal se s tím a vrátil se ve skvělé formě. Myslím, že je velmi klidný ve svém přístupu a v mysli.
Možná mu také pomohly některé ze změn v pravidlech, rozhodně však patří mezi uchazeče o titul. Jsme ve šťastné pozici - oba naši piloti jsou ryzími uchazeči o titul," chválí se Horner.
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.