Sedminásobný mistr světa Michael Schumacher je známý tím, že na vodě jezdit umí. Není překvapením, že by uvítal, kdyby v Silverstone pršelo. Prý by to zvýšilo šance na další pódium.
Letošní vůz MGP W03 není považován za favorita VC Velké Británie. Tato trať by neměla Mercedesu tolik sedět. Pokud by však pršelo, situace by se mohla zlepšit, jak naznačuje Michael Schumacher.
"Pokud bude pršet, rozhodně budeme mít větší šanci na dobrý výsledek, než za sucha," říká jezdec Mercedesu. "Pokud se podíváte na Malajsii, kde jsme nebyli považováni za favority, byli jsme na tom mnohem lépe než v Austrálii, kde se nám tolik nedařilo. Protože pršelo. Uvítal bych, kdyby se jel mokrý závod."
Schumi je nyní nabuzen pódiem, které získal ve Valencii. Jeho první od návratu do kokpitu v roce 2010. Určitě nechce zůstat jen u jednoho.
Po dlouhé době opět na stupních vítězů(Foto: Daimler AG)
"Hodně nás povzbudil tak dobrý výsledek po několika smolných závodech. Šampaňské chutnalo opravdu skvěle. Ani jsem ho moc nerostříkal okolo, chtěl jsem, aby ho ochutnali i kluci z týmu. Byl to nádherný pocit, protože to vůbec nevypadalo na tak dobrý výsledek.
Pak se to ale obrátilo, dařilo se. Pneumatiky držely pohromadě, auto bylo skvělé. Prokousávat se krok za krokem dopředu bylo fantastické."
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.