Sedminásobný mistr světa Michael Schumacher je známý tím, že na vodě jezdit umí. Není překvapením, že by uvítal, kdyby v Silverstone pršelo. Prý by to zvýšilo šance na další pódium.
Letošní vůz MGP W03 není považován za favorita VC Velké Británie. Tato trať by neměla Mercedesu tolik sedět. Pokud by však pršelo, situace by se mohla zlepšit, jak naznačuje Michael Schumacher.
"Pokud bude pršet, rozhodně budeme mít větší šanci na dobrý výsledek, než za sucha," říká jezdec Mercedesu. "Pokud se podíváte na Malajsii, kde jsme nebyli považováni za favority, byli jsme na tom mnohem lépe než v Austrálii, kde se nám tolik nedařilo. Protože pršelo. Uvítal bych, kdyby se jel mokrý závod."
Schumi je nyní nabuzen pódiem, které získal ve Valencii. Jeho první od návratu do kokpitu v roce 2010. Určitě nechce zůstat jen u jednoho.
Po dlouhé době opět na stupních vítězů(Foto: Daimler AG)
"Hodně nás povzbudil tak dobrý výsledek po několika smolných závodech. Šampaňské chutnalo opravdu skvěle. Ani jsem ho moc nerostříkal okolo, chtěl jsem, aby ho ochutnali i kluci z týmu. Byl to nádherný pocit, protože to vůbec nevypadalo na tak dobrý výsledek.
Pak se to ale obrátilo, dařilo se. Pneumatiky držely pohromadě, auto bylo skvělé. Prokousávat se krok za krokem dopředu bylo fantastické."
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.