Sedminásobný mistr světa Michael Schumacher je známý tím, že na vodě jezdit umí. Není překvapením, že by uvítal, kdyby v Silverstone pršelo. Prý by to zvýšilo šance na další pódium.
Letošní vůz MGP W03 není považován za favorita VC Velké Británie. Tato trať by neměla Mercedesu tolik sedět. Pokud by však pršelo, situace by se mohla zlepšit, jak naznačuje Michael Schumacher.
"Pokud bude pršet, rozhodně budeme mít větší šanci na dobrý výsledek, než za sucha," říká jezdec Mercedesu. "Pokud se podíváte na Malajsii, kde jsme nebyli považováni za favority, byli jsme na tom mnohem lépe než v Austrálii, kde se nám tolik nedařilo. Protože pršelo. Uvítal bych, kdyby se jel mokrý závod."
Schumi je nyní nabuzen pódiem, které získal ve Valencii. Jeho první od návratu do kokpitu v roce 2010. Určitě nechce zůstat jen u jednoho.
Po dlouhé době opět na stupních vítězů(Foto: Daimler AG)
"Hodně nás povzbudil tak dobrý výsledek po několika smolných závodech. Šampaňské chutnalo opravdu skvěle. Ani jsem ho moc nerostříkal okolo, chtěl jsem, aby ho ochutnali i kluci z týmu. Byl to nádherný pocit, protože to vůbec nevypadalo na tak dobrý výsledek.
Pak se to ale obrátilo, dařilo se. Pneumatiky držely pohromadě, auto bylo skvělé. Prokousávat se krok za krokem dopředu bylo fantastické."
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.