Šéf Lotusu Eric Boullier si nemyslí, že existuje důvod být po VC Evropy zklamaný a to i přes to, že očekávání byla pro tým z Enstone vysoká.
Kimi Räikkönen se po závodě nechal slyšet, že druhé místo však nebylo to, co chtěli. Lotus se před tímto závod zaměřil především na zlepšení kvalifikačních výsledků. To se mu podařilo. I přesto však nedosáhli na to stát se osmým letošním vítězem v osmi závodech.
Romain Grosjean měl dobrý start a dostal se na druhé místo. Poté přišla technická závada na motoru a závod pro něj skončil. Räikkönen ukázal pár pěkných předjížděcích manévrů, dojel na druhém místě a proto Boullier tento víkend hodnotí pozitivně.
"S rychlostí musíme být spokojeni. Všichni své vozy vylepšili a všichni tudíž zvyšují i rychlost. Myslím, že výsledek je dobrý. Lépe jsme se kvalifikovali, a když vynechám odstoupení ze závodu, měli jsme dobrou rychlost a obě auta mohla dojet v první pětce," uvedl Boullier pro Autosport.
Přesto je jasné, že z odstoupení Romaina Grosjeana v Enstone radost nemají. "To bylo zklamání. Měl dobrý start, dobrou kvalifikaci a dobře rozjetý závod. Ale celkově, všechno vypadá pozitivně," nechal se slyšet.
Druhé místo Kimiho Räikkönena pomohlo Lotusu udržet si třetí místo v poháru konstruktéru. Přesto, Ferrari snížilo ztrátu na pouhé čtyři body. Boullier se navíc domnívá, že bude ještě spousta příležitostí k tomu, aby zvítězili.
Kimi Räikkönen slaví třetí pódium po svém návratu (foto: Lotus F1 Team)
"Musíme se i nadále snažit získávat tyto pěkné výsledky, protože to můžeme zvládnout. Je dobré být pravidelným návštěvníkem pódia a pro tým je skvělé, že jsme se po ztrátách v loňské sezoně dokázali takto zvednout," okomentoval situaci.
"Jsem zklamaný kvůli Romainovi, protože jsme tím ztratili dost bodů. Ale nakonec McLaren ani Red Bull také nezískali tolik, kolik chtěli. Ok, nyní nás pronásleduje Ferrari, ale to je dobré," dodal.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.