Posmutnělý Lewis Hamilton po druhém tréninku připustil, že se McLarenu v pátečních trénincích ve Valencii nepodařilo vůz MP4-27 vyvážit. Spokojený není ani jeho kolega Jenson Button.
"Nebyl jsem dnes s autem spokojený, nedá se ale vždy udělat všechno správně. Myslím, že letos jsme si vedli dost dobře s vyvážením vozu hned v pátečních trénincích a poté vše šlapalo hladce, dnes to ale neplatilo," říká pro Sky Sports Hamilton.
"Myslím, že víme, co je problémem. Právě jsem na voze některé věci změnil, takže celkem věřím, že přes noc problémy vyřešíme a zítřek bude lepší," doufá pilot McLarenu, jenž dopoledne zajel až 8. a odpoledne 14. nejrychlejší čas.
Jeho týmový kolega Jenson Button má po dnešku smíšené pocity. V prvním tréninku byl čtvrtý nejrychlejší, ve druhém se propadl na 12. pozici. Ačkoliv se dokázal zlepšit proti předchozím závodním víkendům, ne všechny změny se na voze prokázaly být užitečné, a stejně jako Hamilton hodlá vůz přes noc dále upravit.
"Jsme rychlejší, než to vypadá, je to však na hraně. Zkoušeli jsme něco během dlouhých jízd kvůli tomu, jak se nám auto ovládalo, ale ve skutečnosti to nešlo podle plánu, protože se něco jiného zhoršilo. Takže se vrátíme k předchozímu nastavení a začneme odtamtud," vysvětluje Button, který dnes začínal s nastavením převzatým od Hamiltona.
McLaren není po pátku s chováním vozu spokojený (foto: Vodafone McLaren Mercedes)
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.