Provozní ředitel McLarenu Simon Roberts ještě plně nesouhlasí s tvrzením sportovního ředitele Pirelli Paula Hemberyho, že špičkové týmy již přišly pneumatikám na kloub.
"Viděl jsem jeho [Hemberyho] komentáře, přitom jsem si pomyslel, že něco musí vědět. Zjevně hovoří se všemi týmy a všechny týmy se bez známky pochybnosti učí. Ale jestli to už někdo vlastně opravdu vyřešil, nevím," pochybuje Roberts o tom, že by některý tým již na letošní pneumatiky plně vyzrál.
"Myslím, že s každým závodem získáváme více dat. Velké týmy je na pozadí určitě hodně analyzují a my stále děláme pokroky," pokračuje provozní ředitel McLarenu.
S pneumatikami se evidentně trápí hlavně Jenson Button. Podařilo se týmu z Wokingu již plně vyřešit své problémy s letošními směsmi? ""Myslím, že jsme se toho v Kanadě strašně moc naučili, ale jestli jsme to už rozlouskli nebo ne, to bych nechtěl říct. Pokud získáme ve Valencii první a druhé místo, pak bych řekl, že jsme odvedli hodně dobrou práci - je to však těžké."
Pokud McLaren získá double, pak se podle Robertse dá hovořito vyřešení jejich problémů s pneumatikami (foto: McLaren Mercedes)
"Všechny vozy jsou velmi konkurenceschopné a malá chyba v kvalifikaci může v těchto dnech způsobit obrovský rozdíl," dodává Roberts.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.