Tým z Enstone je přesvědčen, že jsou schopni splnit svůj cíl a zlepšit výkony v kvalifikacích, což jim podle nich pomůže také k lepším výsledkům v závodech.
Romain Grosjean v Kanadě získal druhé místo a ukázal skvělou jízdu a konzistenci v horkých podmínkách, které vozu E20 vyhovují. Tým však již dříve upozornil, že si je vědom nutnosti kvalifikovat se výše a tím pádem lépe využít jejich rychlost v samotných závodech.
Krokem vpřed má být porozumění a práce s pneumatikami už při výkonu na jedno kolo a nezaměřování se na jejich opotřebení při dlouhých vzdálenostech.
Je E20 konkurenceschopný pouze při vyšších teplotách? "Nejsem si jist, že to auto je tak citlivé," odpověděl Autosportu Boullier. "Víme, že tyto pneumatiky se pohybují v úzkém rozmezí, a když máte konzervativní auto, potřebujete teplo, aby pneumatiky fungovaly," uvedl šéf Lotusu.
Dodal, že však mají několik nápadu, jak dále postupovat. "Nechci říct, že budeme bojovat o pole position, ale rozhodně budeme schopni se lépe kvalifikovat," řekl.
Podle něj byl Montreal další vzpruhou co se morálky v Enstone týče a to obzvlášť po zklamání v Monaku, kde se od nich čekal boj o vítězství a kde nakonec získali dva body.
"Monako bylo výjimkou. Romain měl v trénincích i kvalifikaci dobrou rychlost, ale nehoda na startu ho stála závod. Je dobré, že v Kanadě ukázal, že se i nadále posouváme vpřed," komentoval to Boullier.
Pneumatiky Pirelli - letošní klíč mezi úspěchem a neúspěchem (foto: Lotus F1 Team)
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.