Lewis Hamilton i týmový manažer Ferrari Massimo Rivola hádají, že některé týmy budou schopni odjet závod v Kanadě na jednu zastávku v boxech.
Lewis Hamilton byl se svým McLarenem v pátečních trénincích v Kanadě nejrychlejší a cítil, že pneumatiky při dlouhých stintech dobře držely.
"Opotřebení pneumatik může být problémem a bude to hodně těsně. Ferrari vypadá, že se dobře vypořádalo s opotřebením zadních gum, přinejmenším v Monaku. Myslím, že to může být další závod s jednou zastávkou v boxech, když pneumatiky vydrží přes 30 kol," cituje Brita Autosport.
Manažer Ferrari Massimo Rivola s ním souhlasí. "Myslím, že to bude jeden z klíčových bodů závodu. Nevím, kolik z nás bylo přesvědčeno, že Monako se pojede na jeden pitstop. A dnes jsme viděli hodně dlouhé jízdy od téměř každého, kdo využil více super měkké gumy," uvedl.
Dodal, že Sebastian Vettel odjel více než 19 kol a jeho rychlost byla stále konzistentní. Stejně tak Lotusy v prvním tréninku odjeli 21 konzistentních kol. Podle něj bude ale také záležet na teplotách.
"Bude tepleji a trať bude mít možná o patnáct stupňů více, takže to může být úplně jiný scénář. Budeme must být připraveni reagovat," řekl.
Andrea Stella uznává, že řídit dva ambiciózní jezdce bojující o titul je náročné a vyžaduje citlivý přístup. McLaren teď balancuje mezi týmovou rovnováhou a snahou vytěžit maximum z formy Landa Norrise a Oscara Piastriho.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.