Felipe Massa je od začátku sezony pod velkým tlakem. V Monaku však dokázal podat dobrý výkon a téměř se vyrovnat svému týmovému kolegovi Fernandu Alonsovi. Na oficiálních stránkách Ferrari popsal své pocity po závodě v ulicích Monte Carla.
Jednatřicetiletý Brazilec uvedl, že na základě jeho výkonů v trénincích a kvalifikaci očekával lepší, než šesté místo.
"Rozhodně se teď cítím mnohem jistěji a silněji. Je pravda, že Monako nebylo zcela dobrým závodem, protože jsem na základě práce, kterou jsem odvedl již od prvních tréninků očekával, že budu bojovat o pódium," řekl.
Dodal, že šance tam byla, protože auto mělo dobrou rychlost. "Lepší výsledek v kvalifikaci by naše šance ještě zvedl," zamýšlí se Massa.
"Bylo to mnohem lepší, než začátek sezony, ale i tak nemůžeme být spokojeni. Teď chci pracovat usilovněji, abychom získali ještě víc. Pokud najdeme tu správnou cestu vím, že to můžeme zvládnout," komentuje situaci.
Příští závod se jede v Kandadě, kde Massa doufá, že naváže na slibný závod v Monaku a získá ještě lepší výsledky. "V Monaku jsem měl dobrý víkend, byl jsem konkurenceschopný hned od začátku a mé výsledky byly konzistentní. Auto se dobře řídilo," uvádí.
Doufá, že se vše bude i nadále zlepšovat protože auto nyní mnohem více odpovídá jeho jezdeckému stylu. Proto očekává, že od Kanady bude tento pozitivní trend pokračovat.
Massa projíždí kolem přístavu v Monte Carlu (foto: Scuderia Ferrari)
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.