Mercedes nevidí důvod, proč by nemohl po výborných výsledcích v posledních závodech letos bojovat o titul - obzvlášť poté, co vyřešil své problémy s pneumatikami.
První dva závody se mu sice nevyvedly - v Austrálii a v Malajsii se trápil s nadměrným opotřebením zadních pneumatik - ale v Číně se dočkal prvního vítězství a poté dále předváděl slušné výkony, které vyvrcholily vítězstvím Schumachera v Monaku v kvalifikaci a druhým místem Rosberga v závodě.
Nico na vedoucího Alonsa v šampionátu ztrácí jen 17 bodů a po nasazení rozsáhlých vylepšení, která čítala mimo jiné i novou karbonovou převodovku, úpravu zadního zavěšení, bočnic, nosu, předního křídla (více včetně obrázku zde), věří, že udělají ještě další pokroky.
"Předpovědi nás nezrychlí, takže se musíme soustředit a pracovat. Obecný trend se však zdá být správný," spokojeně vypráví pro Autosport sportovní ředitel Mercedesu Norbert Haug. "Občas budeme nahoře i dole. Myslím si ale, že celkově ve své třetí sezóně půjdeme nahoru. Není to žádná 'hurá oslava,' jen srovnání rok po roce."
Uznává, že se toho v prvních dvou závodech o pneumatikách hodně naučili - v Austrálii je přehřívali a v Malajsii je nedokázali zahřát: "Víme, že jsme je v prvních dvou závodech úplně nezvládli, vlastně jsme to nezvládli vůbec," reflektuje Haug.
Nico Rosberg si ve Velké ceně Monaka dojel pro druhé místo (foto: Mercedes AMG F1 Team)
"Ale tak je to vždy, když se učíte. Pokud bychom jeli v Austrálii nebo v Malajsii dnes, odvedli bychom lepší práci. Byla smůla, že Nico v Austrálii přišel o ty body. Nyní jich ztrácí 17. Minulý rok jsme ale [mezi konstruktéry] byli čtvrtí, a kdyby vám lidé řekli, že po šesti závodech budete ztrácet jen 17 body, pak bychom to asi brali," dodává Haug.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.