Podle Pata Fry musí Ferrari dále tvrdě pracovat a udržet si agresivní tempo vývoje, aby letos mohlo bojovat i mistrovské tituly.
"Byl to po všech stránkách dobrý výkon dostat ty díly do Barcelony a myslím, že většina z nich fungovala tak, jak jsme očekávali," uvádí technický ředitel Ferrari.
"Existuje několik věcí, na které se nyní stále zaměřujeme, abychom pochopili, zda pracují správně, ale všechny díly zvýšily výkonnost - pouze některé z nich o něco méně, než jsme čekali.
Takže celkově byli všichni poměrně spokojeni s vylepšeními, která jsme vyrobili. Samozřejmě je před námi ještě dlouhá cesta a my musíme dále pracovat podobným tempem," pokračuje Fry v hodnocení posledního vývoje Scuderie.
Pro příští závody chystá Ferrari další novinky: "Pro Monako máme několik drobných vylepšení pro zvýšení přítlaku vozu, tam však bude zajímavé, jak budou jednotlivé vozy využívat své pneumatiky.
Jedná se o neustálý proces vylepšování, podobně jako u všech ostatních v těchto dnech. Pro Kanadu máme jiné zadní a přední křídlo s lehce odlišnou úrovní přítlaku."
Po drobných vylepšení v Monaku Ferrari přiveze nové přední a zadní křídlo a k otestování připravuje i další verzi výfuků (foto: Scuderia Ferrari)
"Pak pracujeme na výfukovém systému. Vyzkoušíme si různé verze. Hodně jsme se na počátku roku naučili při snaze pochopit problémy, které jsme měli, další pokus jsme uskutečnili v Mugellu.
Máme dobré porozumění, ale výkonnost... zkrátka se snažíme ji u vozu co nejdříve zvýšit. Budeme se o to snažit neustále po celou sezónu," dodává Fry.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.