Michael Schumacher byl nucen po kolizi s Brunem Sennou odstoupit ze závodu. Následně si nebral servítky a pustil se do řádné kritiky Brazilce. Senna však naopak viní Němce.
Senna nedokázal najít správnou rychlost na daných pneumatikách a Schumacher do něj najel při brzdění do zatáčky číslo jedna.
Neměc zůstal stát na trati, Brazilec skončil v daném kole, když nebyl schopen zajet do paddocku.
V týmovém rádiu Schumacher se nechal slyšet slovem "idiot" a potvrdil TV Sky Sports, že tento komentář byl míněn na adresu Senny. "Ano, to hádáte správně," odpověděl na dotaz, zda tato nadávka patřila jezdci Williamsu.
"Díval jsem se na video a když pozorujete záběry, můžete vidět, že se přesunul doprava aby bránil svou pozici. Když začal brzdit, přesunul se nalevo přímo přede mě," řekl Schumacher.
"Snažil se potom vyhnout kolizi a přesunout se zpět na vnitřek, ale to už bylo pozdě. Bylo hotovo, protože to bylo v brzdné zóně. Jsem kvůli tomu hodně naštvaný," uvedl Němec.
"Už jsme s ním měli zvláštní kolizi loni v Brazílii a kolo před tímto se střetl s Grosjeanem. Nevím, co se dělo v jeho hlavě. Doufám, že komisaři pochopí video dostatečně a vyjasní to. Byl jsem za ním a nevím, jak moc náhle bude měnit směr. Je to nebezpečné," dodal.
Naopak Senna tvrdí, že neudělal nic špatného a Schumacher může vinit jen sám sebe. "Samozřejmě, že neřekne, že je to jeho vina. Ale měl novější pneumatiky a hádám, že naše brzdné body byly rozdílné," komentuje to Senna.
"Už jsem zažil Grosjeana brzdit velmi pozdě a narazit do mě v zatáčce 1 a nechtěl jsem, aby Michael udělal to samé. Když jsem zabrzdil, on mě chtěl zřejmě předjet a narazil do mě. Co můžete dělat?" oponuje Brazilec.
Letní přestávka F1 2025 není pouhým volnem, ale klíčovým obdobím pro načerpání sil těla, odpočinek mysli a posílení týmového ducha. Jezdci i týmy kombinují regeneraci, lehký trénink, koníčky a cestování, aby se po návratu do Zandvoortu v závodním tempu opět objevili svěží a připraveni na boj o každý bod šampionátu.
Zak Brown po uzavření diskuse kolem Landa Norrise upozorňuje, že podobný příběh se nyní přesouvá na Charlese Leclerca. Podle něj se otázka, zda dokáže proměnit pole position ve vítězství, stává dalším horkým tématem sezóny.
Max Verstappen definitivně ukončil spekulace o své budoucnosti. Nizozemský šampion potvrdil, že i v roce 2026 bude hájit barvy Red Bullu.
Guenther Steiner varuje, že Lewis Hamilton by mohl opustit F1, pokud nové předpisy pro sezónu 2026 nepodpoří jeho výkony. Britský pilot podle něj trpí poklesem sebevědomí a Ferrari by muselo dodat vůz, který mu sedne.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.