Michael Schumacher byl nucen po kolizi s Brunem Sennou odstoupit ze závodu. Následně si nebral servítky a pustil se do řádné kritiky Brazilce. Senna však naopak viní Němce.
Senna nedokázal najít správnou rychlost na daných pneumatikách a Schumacher do něj najel při brzdění do zatáčky číslo jedna.
Neměc zůstal stát na trati, Brazilec skončil v daném kole, když nebyl schopen zajet do paddocku.
V týmovém rádiu Schumacher se nechal slyšet slovem "idiot" a potvrdil TV Sky Sports, že tento komentář byl míněn na adresu Senny. "Ano, to hádáte správně," odpověděl na dotaz, zda tato nadávka patřila jezdci Williamsu.
"Díval jsem se na video a když pozorujete záběry, můžete vidět, že se přesunul doprava aby bránil svou pozici. Když začal brzdit, přesunul se nalevo přímo přede mě," řekl Schumacher.
"Snažil se potom vyhnout kolizi a přesunout se zpět na vnitřek, ale to už bylo pozdě. Bylo hotovo, protože to bylo v brzdné zóně. Jsem kvůli tomu hodně naštvaný," uvedl Němec.
"Už jsme s ním měli zvláštní kolizi loni v Brazílii a kolo před tímto se střetl s Grosjeanem. Nevím, co se dělo v jeho hlavě. Doufám, že komisaři pochopí video dostatečně a vyjasní to. Byl jsem za ním a nevím, jak moc náhle bude měnit směr. Je to nebezpečné," dodal.
Naopak Senna tvrdí, že neudělal nic špatného a Schumacher může vinit jen sám sebe. "Samozřejmě, že neřekne, že je to jeho vina. Ale měl novější pneumatiky a hádám, že naše brzdné body byly rozdílné," komentuje to Senna.
"Už jsem zažil Grosjeana brzdit velmi pozdě a narazit do mě v zatáčce 1 a nechtěl jsem, aby Michael udělal to samé. Když jsem zabrzdil, on mě chtěl zřejmě předjet a narazil do mě. Co můžete dělat?" oponuje Brazilec.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.