Michael Schumacher byl nucen po kolizi s Brunem Sennou odstoupit ze závodu. Následně si nebral servítky a pustil se do řádné kritiky Brazilce. Senna však naopak viní Němce.
Senna nedokázal najít správnou rychlost na daných pneumatikách a Schumacher do něj najel při brzdění do zatáčky číslo jedna.
Neměc zůstal stát na trati, Brazilec skončil v daném kole, když nebyl schopen zajet do paddocku.
V týmovém rádiu Schumacher se nechal slyšet slovem "idiot" a potvrdil TV Sky Sports, že tento komentář byl míněn na adresu Senny. "Ano, to hádáte správně," odpověděl na dotaz, zda tato nadávka patřila jezdci Williamsu.
"Díval jsem se na video a když pozorujete záběry, můžete vidět, že se přesunul doprava aby bránil svou pozici. Když začal brzdit, přesunul se nalevo přímo přede mě," řekl Schumacher.
"Snažil se potom vyhnout kolizi a přesunout se zpět na vnitřek, ale to už bylo pozdě. Bylo hotovo, protože to bylo v brzdné zóně. Jsem kvůli tomu hodně naštvaný," uvedl Němec.
"Už jsme s ním měli zvláštní kolizi loni v Brazílii a kolo před tímto se střetl s Grosjeanem. Nevím, co se dělo v jeho hlavě. Doufám, že komisaři pochopí video dostatečně a vyjasní to. Byl jsem za ním a nevím, jak moc náhle bude měnit směr. Je to nebezpečné," dodal.
Naopak Senna tvrdí, že neudělal nic špatného a Schumacher může vinit jen sám sebe. "Samozřejmě, že neřekne, že je to jeho vina. Ale měl novější pneumatiky a hádám, že naše brzdné body byly rozdílné," komentuje to Senna.
"Už jsem zažil Grosjeana brzdit velmi pozdě a narazit do mě v zatáčce 1 a nechtěl jsem, aby Michael udělal to samé. Když jsem zabrzdil, on mě chtěl zřejmě předjet a narazil do mě. Co můžete dělat?" oponuje Brazilec.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.