Jedinečná šance Lotusu! I tak by se dala vnímat včerejší kvalifikace na VC Španělska. Své největší rivaly nechali za sebou a třetí a čtvrté místo na startu dává Grosjeanovi i Räikkönenovi dobré šance na kvalitní výsledek.
Podle jezdců Lotusu se vše rozhodne až podle prvních kol po startu. Grosjean uvedl, že pokud se povede nastavit vůz jako v předchozím závodě, bude možné i zvítězit.
"Pokud překvapíme jako v Bahrajnu již při startu a budeme mít skvělé auto, je zde možnost, že se budeme znovu dívat na skvělé výsledky. Uvidíme po startu a po prvních pár kolech, jak na tom auto je. Pokud budu mít stejný pocit jako v Bahrajnu, budu o tom přemýšlet a a půjdu do toho," řekl Grosjean.
Také Räikkönen zůstává pozitivně naladěn, protože faktem zůstává, že Lotus se ukázal být lepším v závodech, než při jednom rychlém kole v kvalifikaci.
"Je to jeden z nejlepších výsledků kvalifikace, ale i tak jsme měli šanci být ještě lepší. Udělal jsem malou chybu v zatáčce devět a to mě stálo tak dvě desetiny, ale i tak je to dobré. V závodě to bude odlišné, ale naše auto je v závodech lepší než v kvalifikacích" uvedl Fin.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.