Šéf týmu McLaren, Martin Whitmarsh, dal trochu nahlédnout do zázemí týmu - k čemu je nová traverza před kokpitem?
Zatím za sebou máme první trénink na okruhu v Barceloně. Jak Jenson Button tak i Lewis Hamilton byli během 90 minutového tréninku několikrát v boxech, aby si nechali vyměnit přední část vozu. Navíc během tréninku stříbrné šípy měly před kokpitem novou zajímavě vyhlížející traverzu.
K čemu přesně tento prvek slouží, to Martin Whitmarsh nechtěl úplně říci. "To je přísně tajné," řekl šéf McLarenu pro 'Sky Sports F1'. Dále ještě prozradil: "Zkoumáme různé konfigurace šasi z pohledu jezdců pro příští rok."
Ohledně sezony 2013 Whitmarsh ještě dodal: "Doufám, že škaredé nosy již budou minulostí. Pro sport by to nebyla žádná škoda." Tímto se samozřejmě šéf McLarenu a šéf FOTA trochu trefuje do škaredých nosů konkurence. O tomto víkendu hodlá McLaren nasadit nový, vyšší nos monopostu i do závodu.
Podle šéfa týmu je to "další krok ve zlepšení auta." Díky novému nosu by mělo proudit mnohem více vzduchu pod auto než se starou specifikací. "Přední nos a špička vozu patří k oblasti vozu, které jsou popsány nejméně přesně," řekl Martin s ohledem na technické předpisy a vývojový potenciál přední části vozu.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.