Michael Schumacher je ohledně VC v Barceloně typicky zdrženlivý. Ačkoliv je sedminásobný šampion přesvědčený, že Mercedes udělal pokrok, tak od víkendu v Barceloně moc neočekává.
Během konce tohoto týdne se týmy začaly přesouvat z Mugella, kde se odehrál první test během sezony od roku 2008, do Barcelony. Během víkendu navíc mají být představeny další vylepšení na voze.
"Poté, co jsme zvládli náš testovací program v Mugellu, tak nás teď čeká první závod sezony v Evropě. Pozitvní věcí na testu bylo, že jsme se mohli soustředit jen na vývoj, který jsme měli v plánu.
To by nám mělo dát dobrý základ pro další vývoj, ten se ale možná ještě neprojeví hned v následujících závodech. Barcelona je tratí, na které často jezdíme a proto víme, že její charakteristika nám nehraje do karet. Samořejmě tam ale pojedeme a budeme se snažit získat co nejlepší výsledek a zároveň pracovat na nových věcech," řekl Michael Schumacher.
Michael tuto trať samozřejmě velice dobře zná, když zde pro Benetton a pak Ferrari získal hned šest vítězství v letech 1995 až 2004. Ve dvou dosavadních startech pro Mercedes získal čtvrté a šesté místo.
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.